Heeelp aubb!

Heeeyy,
ik heb denk ik een probleempje
ik dacht dat ik een wondje had op mijn clitoris… maar nu is het rood met geel/wit geworden en het doet super veel pijn want het is ook opgezwollen…
en toen ik in mijn vagina ging had ik een hele ruwe huid en het zag er ook wit uit en ik weet echt niet wat het is

heeft iemand dit ook (gehad):face_with_raised_eyebrow:

ik heb btw al nierbekontsteking, heeft dat er misschien wat mee te maken ??

Sorry, heb geen idee, maar het klinkt absoluut niet gezond.

misschien kan het iets met je nierbekkenontsteking te maken hebben, ik heb er natuurlijk geen verstand van, maar dat zou echt goed kunnen.
als je nierbekkenontsteking over is en je blijft 't houden zou ik toch maar even naar de dokter…

dan denk ik dat je toch echt beter even naar de dokter kunt gaan,
die kan je beter helpen dan wij :slightly_smiling_face:
hoop dat je der snel vanaf raakt x

Ik zou toch maar zo snel mogelijk naar de dokter gaan.

ehhhh
dokter dus

ik heb zelf ook nierbekkenontsteking gehad, maar ik had niet iets wat daar op lijkt, dus ik denk niet dat het daar mee te maken heeft. ik zou de dokter er even naar laten kijken inderdaad!

Zou het misschien een soort SOA kunnen zijn?
Ik zou er in ieder geval even mee naar de dokter gaan.

Haha me vriendje heeft me ‘‘onderzocht’’
en die zegt dat het ontstoken is en dat het waarschijnlijk weggaat met de antibiotica die ik heb voor mn nierbekkenontsteking
want je nieren en je blaas en dus ook je vagina staan in contact met elkaar.
en er is vanacht al heel veel uitgekomen wat ontstoken was (ieeuuwww)
dus waarschijnlijk gaat het gewoon weg :slightly_smiling_face:

Toch maar even naar de dokter… hartstikke lief van je vriendje, maar hij heeft er natuurlijk ook weinig verstand van(neem ik aan) en voor hetzelfde geld heb je iets anders, zoals een soa of iets wat los staat van je nierbekkenontsteking.

Ik zou toch echt even de dokter bellen! Dit klinkt helemaal niet goed…