heeellp.

Nouu kyk.
Ik heb 2 maanden geleden ofzo met een jongen gezoend, verder allebei geen gevoelens bij ofzo hoor… (tenminste voor zover ik weet)
Hij woont in zo’n dorp, dat ligt paar dorpen verder dan mijn dorp.
En volgende week is het daar kermis, en daar ga ik dus ook heen, en m’n neef is bevriend met hem, dusja ik ga dan wel even met mijn neef kletsen enzo…
maaaaar… dan moet ik hem dus ook onder ogen komen, haha hoe moet ik me gedragen tegenover hem zeg…
negeren? gewoon tegen praten?
ik weeet niet. :zipper_mouth_face:

iemand tips?

Euh, gewoon jezelf zijn?

Waarom kan je niet met hem praten? Omdat je met hem gezoend heb?

waarom zou je hem negeren? jullie hebben er allebei toch geen gevoelens bij? just act normal.

Gewoon aardig doen, niet negeren ofzo.
Als jullie er toch allebei geen gevoelens bij hadden hoeft het toch helemaal niet ongemakkelijk te zijn?

Je kan toch gewoon tegen hem praten?
Als jij geen gevoelens voor hem hebt kan je gewoon aardig tegen hem doen, meer als vrienden zegmaar…

idd niet gaan negeren! praat gewoon met hem, wat kan er gebeuren? als hij helemaal hotel de botel van je was had tie wel wat van zich laten horen, heeft tie niet gedaan. dus chill, niks aan de hand. misschien herkent tie je wel niet meer;p (A) xx

ik snap wat je bedoel maar ik weet ook dat negeren het alleen maar erger maakt.
ik had hetzelfde met een jongen (mee gezoend en daarna wat gezeik en niet meer mee praten) en laatst deed ik op n feest harstikke aardig tegen hem en nu zijn we weer gewoon vrienden