heeel veel goedkope leuke kleren!!

hallo allemaal,

Ik heb mijn kledingkast op geruimd en ik ben heel veel kleren tegen gekomen die ik helemaal niet meer aandoe. Ik verkoop deze voor lage prijsjes :slightly_smiling_face: Ik ben ongeveer 1.60 en mijn maten zijn s/m dus dan heb je een idee over hoe de maten uitvallen. Als je geinteresseerd bent laat maar wat weten :slightly_smiling_face:

1. blousje met fruit van only maat s voor 4 euro
    groen blousje van hm maat 34 voor 4 euro
    geruit blousje c&a maat m voor 4 euro

1. roze blousje van new yorker maat xs voor 4 euro
    blauw blousje met bloemen maat s van jeans centre voor 4 euro
    zwart blousje met bloemen van primark maat 34 voor 4 euro

1. tshirt met lange mouwen met grijze bloemen erop van zara maat m voor 3 euro
    gestreept tshirt van only maat m voor 3 euro

1. zwart vestje met wit topje eraan vast van de zare maat s voor 3 euro
    paarse vlindertopje maat s voor 4 euro
    gestreepte trui van c&a maat s voor 4 euro

1. topje met fruit van ca maat m voor 2 euro
    roze topje met strik van new look maat s voor 2 euro
    roze topje van vero moda maat m voor 3 euro

1. blauw gestreept topje van zara maat s voor 3 euro
    topje met amerikaanse vlag maat s/m voor 4 euro
    donkerblauw topje van hm maat s voor 3 euro

1. rood jurkje van hm maat xs voor 3 euro
    zwart gala jurkje van coolcat maat xs voor 6 euro
    donkerblauw topje maat s/m voor 4 euro

1. gestipt jurkje van hm maat xsvoor 3 euro
    gestreepte jumpsuit van hm maat 36/s voor 4 euro
    blauw gala jurkje van mexx maat 36/s6 euro

1. Gele broek van vero moda maat m voor 6 euro
    boyfriend jeans maat m voor 6 euro

1. wit blousje met bloemen van hm maat m voor 3 euro
    bloemen blousje van C&A maat m voor 4 euro
    tuniek van C&A maat s/m voor 4 euro

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=7db71b5371&view=att&th=13da85b69058df83&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_hericpqi0&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8SYvoRhsmdAVh0bPx_cD5u&sadet=1364329223561&sads=JXO8KLnoWS5xCRohw5btopot7QI&sadssc=1

1. strakke broek van new yorker licht maat s/m voor 6 euro
    strakke broek van new yorker donker maat s/m voor 6 euro
    strakke ripped jeans maat s voor 6 euro

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=7db71b5371&view=att&th=13da85b69058df83&attid=0.2&disp=inline&realattid=f_hericpql1&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8SYvoRhsmdAVh0bPx_cD5u&sadet=1364329603401&sads=YN1MjilFsb0gCvJM6HAMOUAisDg

1. geruit broekje maat 36 voor 4 euro
    kort spijker broekje maat 36 voor 5 euro
    kort spijker rokje maat 34 voor 5 euro

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=7db71b5371&view=att&th=13da85b69058df83&attid=0.3&disp=inline&realattid=f_hericpqp2&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8SYvoRhsmdAVh0bPx_cD5u&sadet=1364329712353&sads=RUHV-KW14plHb12XwpOl-rWSdP0

1. donkere strakke broek van hm maat s/m voor 6 euro
    strakke broek van primark maat s/m voor 6 euro
    lichte strakke broek van hm maat s/m voor 6 euro

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=7db71b5371&view=att&th=13da85b69058df83&attid=0.4&disp=inline&realattid=f_hericpqr3&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8SYvoRhsmdAVh0bPx_cD5u&sadet=1364329811124&sads=hZ3y8LYxbtQREnR2SyJmb_ae4zY

1. witte broek van s oliver maat s voor 5 euro
    blauwe broek van hm maat 36 voor 5 euro

Je moet foto’s plaatsen…

Ruil je ook ?
Zo ja, roze topje van vero moda maat m voor 3 euro ruilen?

@rosesarered kun je me is zeggen hoe je die moet doen? weet niet hoe ik die erop krijg :blush:

uhmm:
de link, van de foto’s (je moet niet de link van de advertentie gebruiken) moet je invoegen in je topic als je op het soort schilderijtje klikt, en daarin vul je de links in!

dus zo:

het euhm lukt niet welke link moet ik nu hebben? hij pakt die namelijk niet? ow god dit is echt erg :open_mouth:

haha, no problem, je moet op de foto(op marktplaats) gaan staan en op je rechtermuisknop drukken, dan zie je een paar ‘knopjes’ en dan klik je op ‘afbeelding openen in nieuw tabblad’ en dan kopieer je die link Ja

hihi ok dankje :slightly_smiling_face: dan ga ik dat maar eens proberen :slightly_smiling_face: