heeel bruin worden!

ik zie wel topics over bruin worden, maar ik wil echt super bruin worden.
Ik ben nu blank, maar ik wil ongeveer zo bruin worden:

http://img227.imageshack.us/img227/9039/temina.jpg

haha ja die is uit prince of persia ;$

hoe kan ik dat krijgen?
x

afhankelijk van je huidtype is er een maximum aan bruinheid dat je kan bereiken. Iemand met een licht huidtype (blond/ros, blauwe ogen) zal NOOIT zo bruin worden.

Ik stel voor dat je gewoon veel zelfbruiner gebruikt, is nog de gezondste manier…

nee ik heb geen licht huidtype, want ik heb bruin haar…
wel blauwe ogen. maar krijg je van zelfbruiner niet snel zo’n oranje effect?

Ik ben een halfbloedje en ehm, ik word heeel snel bruin en mooi bruin al zeg’k het zelf… en ben van mezelf ook niet echt blank, maar 3 tinten donkerder denk ik… dus ik denk dat het aan je huidtype ligt gewoon…

Als je het goed doet niet.

Ligt aan wat voor huidtype je hebt.
Ik word echt heel erg snel bruin en ik ben ook al ongeveer zo bruin als op dat plaatje en dat van 3x zwemmen.

Veel in de zon liggen en als je op vakantie gaat daar ook lekker in de zon liggen.

Goed scrubben voordat je gaat zonnen!

ligt idd aan je huidtype
ik ben zelf kwart Indonesisch, en ik word heel snel bruin en ook vrij donker bruin

(baby)olie gebruiken ^^

nooit olie gebruiken… dat is super slecht… en hoe sneller je turbobruin word… hoe sneller het ook weer weg is… ja kunt ook is een tanning proberen… blijft paar weken zitten maar het kost wel wat.

Ik ga ook zo’n tanning laten toen bij een zonnebankstudio. Ik word niet tot nooit bruin, en ik baal daar echt zoo van, en ik heb geen zin om als een witkip naast mn uberbruine vriendje te gaan lopen op vakantie :’). Bovendien vind ik mezelf met een bruin tintje er 10 x mooier uitzien. De prijs valt wel mee vind ik, het is ongeveer 35 euro dacht ik, afhankelijk van waar je het laat doen natuurlijk, maar het is wel een richtprijs.

oja, ik heb een zonnebank thuis :smirk:

ik heb blond haar, blauwe ogen, ben super bleek in de winter maar ik heb deze kleur al bereikt (ben naar egypte geweest enzo)… dus het kan wel.

je weet toch wel hoe je bruin kan worden…

Wtf je bent nu al echt heel mooi laat staan als je bruin wordt :stuck_out_tongue:
Sorry maar ik vind je echt zo’n knap meisje, je hoeft niet
onzeker te zijn over je huid hoor

wat mensen zeggen over blond haar en blauw ogen die kunnen nooit bruin worden,
das onzin ik ken zoveel blonde die zelfs bruiner worden dan mij soms !

haha awhh wat lief dat je dat zegt. :flushed: ik ben er ook niet heel onzeker over, vroeger wel heel erg toen schaamde ik me echt, maar ik zie nu wel in dat dat onzin is. Maargoed ik vind het gewoon mooier staan en mn vriendje die wordt echt netzo bruin als een neger en dan voel ik me gewoon niet mooi als ik als een witkip naast hem loop en ik vind het ook gewoon veel mooier staan bij mezelf zoals ik al zei. :stuck_out_tongue:

Nou, mijn moeder heeft blauwe ogen en donkerblond haar (nu zwart geverft), als ze in de zon heeft gelegen is ze net een Indo ofzo :stuck_out_tongue:. Dus het kan wel.

Alleen als je dezelfde huidskleur hebt als haar. Lijkt mij dat ze een beetje gelig is?
Zo’n^ kleur krijg ik wel als ik in de zon heb gelegen.

Niet iedereen met blond haar en blauwe ogen heeft huidtype 1 of 2, maar wel vaker dan donkerharige mensen.
Het is het huidtype dat echt telt, de andere kenmerken zijn maar indicatief. Dus ja, er zijn uitzonderingen.
Er zijn ook mensen met donker haar en een licht huidtype.

Huidtype 1 betekent: verbrandt altijd (en snel), bruint niet of nauwelijks