HÉÉÉÉLP!

[i]Héééélp!!
wie kan er mij helpen?
ik ga vanavond uit, en dan zie ik een hele leuke jongen,
maar weet niet wat ik in me haar moet doen!:open_mouth:
ik heb steil haar, en los vind ik ook maar zo normaal. iemand mischien een leuk idee met tips hoe ik mijn haar kan doen
oja ik ben beetje klein.
iemand mischien idee hoe ik er ouder uit kan zien? en hoe ik mijn make up kan doen.

[/i]

Krullen!! :stuck_out_tongue:
Misschien een keertje oogpotlood? Maakt vaak wel ouder volgens mij.

maak krullen in je haar :sunglasses:

Doe een string boven je mini-rokje aan zonder panty of legging. Laklaarzen die rood zijn. een hemd zonder bh en natuurlijk ijs in je shirt doen. Je haren opsteken en jezelf vol drinken…

Doe gewoon normaal alsjeblieft.

hakken
natural make-up
hoge dot met plukjes los
zoekfunctie voor kapsels

ik vind stijl haar heel mooi, dus gewoon los laten en bijv een plukje naar achterdoen ofzo en makeup: eyeliner, mascara, blush, miss nog wat oogpotlood

oja doe de titel niet in hoofdletters T_T

Be yourself.

Echt hoor, wat heeft het voor zin om een dikke laag make-up op te doen, of wat dan ook? Een beetje make-up is niet verkeerd hoor, al helemaal niet bij het uitgaan, maar verander jezelf niet totaal voor 1 of andere ‘leuke boy’.

En antwoord op je vraag: maak krullen in je haar? :slightly_smiling_face: of doe een Lauren Conrad vlecht in je haar, aan 1 kant of beide kanten? als je niet weet hoe je die moet maken, moet je gewoon bij google of youtube intypen: How lauren conrad vlecht, dan vind je genoeg :wink: En ehm, anders kun je het ook nog leuk opsteken, met een haarbandje ofzo? Of alleen een haarbandje, genoeg keus meid :wink:

werkelijk ik denk die heeft een serieus probleem met iets, heb je een haarprobleem omg.

• titel NIET in hoofdletters.
  • onduidelijke titel.

Je gaat uit… naar 1 liedje losgaan zitten je haren toch niet meer dus ik zou ze gewoon loslaten.

Hakkeen ? kan je van 11/12uur tot 5/6 uur of hoelaat je ook uitgaat op hakken blijven staan? en dansen…? Nou nee na 3 uur staan en dansen zou ik hartstikke pijn aan men voeten hebben

O helemaal fantastisch, ipv zonder bh kan je ook nog voor een push-up gaan waar je tietjes uitknallen …
Kom op, tik normaal, de wereld vergaat niet…

Zie er gewoon uit zoals je er normaal uitziet. Dat is toch de persoon waarmee die jongen uit denkt te gaan? Overdrijf ajb niet, dan herkent ie je niet meer terug. Extra aandacht, oke, maar een make-over is not-done.

krullen word moeilijk, heb heel stijl haar. en heb dat al heel erg vaak geprobeerd. maar zakte na 5 minuten er weer uit. zelfs na een nacht met een knot in te slapen:O

haha. die is goed (:

niet de hakken die jij wss in je hoofd hebt. je weet wel, zo’n ballerinas met een brede, niet al te hoge hak. niet zo van die torenhoge, puntige hakken fzo

waarom HEEEELP!!
dit is echt niet het einde van de wereld.

wees gewoon jezelf dan komt alles goed en met een beetje make-up zie je er ook mooi uit .

‘hééééélp?’
meen je dat nou? als je je altijd zo aanstelt kan je het vast wel vergeten. :pensive:

hoe weet jij dat jij vanavond een leuke jongen tegenkomt?

correctie : rode laklaarzen tot je lies!

Dan hoeft het mini rokje niet meer gedragen te worden. Tijgerprint string! Niet vergeten he!