Heeeelp, advies over jongen nodig :$

Soooo, ik heb een jongen leren kennen. En we hebben laatst ook voor het eerst afgesproken, het was heeeeeel leuk. Maar nu hoor ik bijna niks meer van hem, hij zit nu wel in zijn examens, maar als ik iets stuur reageert hij heel kort en zonder smileys (die hij eerst wel gebruikte), en hij noemde me eerst altijd bae enzow. Ook op ons afspraakje was hij heel lief en wilde constant knuffelen. :zipper_mouth_face: Vindt hij me gewoon niet leuk genoeg toen of is hij van gedachte verandert, of heeft hij gewoon super veel stress en leerwerk door de examens? Wat moet ik doeeen? :hammer:

Hij heeft examens, laat hem tijdelijk met rust. Ik word ook bloedchagrijnig als mensen me storen tijdens m’n tentamens.

bae :’’’)

Ik zou hem gewoon vragen of er iets aan de hand is en of hij nog een keer af wilt spreken

Ik denk dat hij het ook wel druk heeft hoor.

Waarschijnlijk ligt het aan zijn examens. Ik heb nu ook examens en spreek uit ervaring als ik zeg dat hij nu waarschijnlijk heel prikkelbaar is en geen zin heeft in kleffe gesprekken.

Als het na de examens zo blijft, zou ik me wel zorgen beginnen te maken

Hij is bezig met zijn examens. Hij heeft nu gewoon geen tijd voor jou

Oh god why.

Gewoon examens, dat had ik vorig jaar ook met mijn vriendje. Je kunt hem beter even met rust laten en je niet teveel aan hem opdringen. Examens zorgen echt voor veel stress.

Gun hem even rust! Dan kan je als alles achter de rug is vragen waarom hij zo reageerde.