Heeeel dik haar.

Ik heb heel dik haar… Ongelooflijk lelijk, teveel volume. Ik zat er dus aan te denken om t heel kort te knippen… Maar ik kan niet kiezen, het lang laten groeien of kort knippen? Wat denken jullie? Oja, ik heb ook nog slag.

dik haar kan mooi zijn als de puntjes dat ook zijn.

foto :wink:

Ik heb precies hetzelfde als jij. Daarom heb ik lang haar zodat er minder volume in zit. In laagjes knippen helpt ook :slightly_smiling_face:

lang houden en in laagjes knippen, heb ik ook gedaan.

Ik heb dat ook. Best is laten uitdunnen en maken dat je puntjes altijd goed verzorgd is. En best ook in laagjes laten knippen.

Ik heb juist mijn haar in laagjes laten knippen om volume te creëren :'D

Bedankt voor de reacties ;p
Ik ga t laten groeien denk :slightly_smiling_face:

Je hoeft het echt niet alleen maar lang laten groeien of kort laten knippen. Gewoon uit laten dunnen bij de kapper.

dik haar is juis mooi xd

Dat soort opmerkingen kunnen alleen maar komen van mensen die geen dik haar hebben. Dik haar is misschien mooi, maar alles behalve praktisch. Het is zwaar, klit enorm en beschadigt sneller.

Ik heb zelf dik haar en vind het toch echt heel mooi hoor? Alleen ja, er zitten vaak klitten in maar met de jusiste behandeling voorkom je beschadiging en veel klitten.

Klopt en ik ben blij dat ik er geen last van heb xd en bovendien valt het bij mij niet op dat ik dun haar heb ! met dank aan andrelon :grinning_face_with_smiling_eyes: