HEEEEELP!

Hallo hallo,
ik zoek een liedje, ik ben er nu al de hele avond (en inmiddels nacht) naar op zoek :stuck_out_tongue:.
Het is een clip een meisje en ze heeft een blauw jurkje aan en nog meer verschillende jurkjes… en dan op het eind heeft ze bordjes in d’r hand met ‘‘I love you’’ , ‘‘I need you’’ en ‘‘I miss you’’ en ‘‘Come back to me’’ ofzoiets!
Graag graag hulp! alvast bedankt :slightly_smiling_face:!

wat voor liedje is het (genre)?

OONEEE HELLUPP nu ga je dooood.

je snapt zelf toch ook wel dat ze 't niet zo bedoelde. het is toch zooo vervelend als je een liedje niet weet haha, heb ik ook vaak! maar ik weet t niet. als ik t weet zal ik t posten, vooral tmf & mtv in de gaten houden want als t zo een leuk lied was moet ie vaaaak langs komen :grinning:
xx

Zoekfunctie?
hier is een heel topic over.

Ehm reageer aub alleen als je me komt helpen :stuck_out_tongue:.
Niet om me af te zeiken haha ik zoek het hele internet af vraag een beetje hulp, en dan komen jullie me afjanken? pffffff.
Leuk zeg zo’n forum!

ja hij was op mtv brand new ofso
ik hoor hem steeds
het is een heel schattig (hij klinkt een beetje ouderwets) nummer :slightly_smiling_face:
maarja bedankt hoor dat je normaal reageerd!

xx

je moet gewoon meer informatie geven

vanessa carlton - a 1000 miles dennnnk ik?

nope is m niet, ik zal ff je proberen te helpen door ook te zoeken

ik hoor hem steeds op de radio dus ik weet amper wat.
Het is een heel lief nummertje, ze heeft bruin haar.
Ze is best wel apart:P
In die clip (is me verteld, heb hem niet gezien!) heeft ze een blauw jurkje iig aan en nog meer jurkjes ofzo… en ze heeft steeds bordjes waar iets op staat in d’r hand en die laat ze dan zien… Ik dacht eerst dat het een oud liedje was het had iets ouderwets, maar volgens mij issie echt nieuw!

thankssss :upside_down_face:

Oh, heb ik ook vaak, is heel erg kut ;p
Weet je geen zinnetje meer van het liedje, dan kan ik je misschien verder helpen. En is het een vrouw of een man dat het zingt?

Misschien iets van Lily Allen ofzo

(btw het is wel irritant dat je titel zo onduidelijk is)