Heeeeel dun haar!

Help! Ik heb halflang, blond haar.
Het is alleen zo dun! Ik vind het persoonlijk echt niet mooi…
zijn er geen middeltjes, of tips die ik kan gebruiken
waardoor mn haar misschien wat dikker word/lijkt?
Ik heb trouwens wel gehoord van op z’n kop
m’n haar föhnen, maar dat helpt bij mij niet!
:frowning_face:

je hebt van die clip in extensions (bijv. bij de douglas)die zie je niet zitten en blijven goed zitten als je ze in doet , zo kan je veel volume maken!

of anders veel laagjes ofzo?

Okee! Heb je misschien meer informatie daar over? of iets… En laagjes, ja die heb ik al… Thanks :slightly_smiling_face:

ik heb precies hetzelfde probleem :frowning_face:
ik zat ook aan clip-in-extensions te denken, alleen ik weet niet of die wel in mn haar blijven zitten omdat het zo dun is *zucht*
misschien kun je mousse ofzo in je haren doen?

Haha, en van mij! Ik heb dik en veel haar met slag erin dus dat is echt een mega bos :stuck_out_tongue:

Ik zat eerst ook voor die extensions te kijke mr dan voor het verlengen vn mn haren mr had bij mij geen nut.
Maar als je daar heen gaat (nr de douglas) dan hebben ze van al die extension dingen een proef model en die kunnen ze dan bij je in doen , kan je zien hoe het eruit ziet!
En ik denk dat ze je daar het beste advies kunne geven!

x

Heb je het ook al eens geprobeerd met het op zijn kop fohnen met mousse in je haar? Je hebt geloof ik ook shampoo’s en creme’s voor je haar wat het iets dinker maakt of laat lijken. Anders zou ik bij de kapper advies gaan vragen.

je hebt ook verschillende clip in extensions , had ik gezien.
Een pakketje met bijv, 4 extensions , speciaal voor meer volume te maken.

Of speciale voor de lengte.
Ze zijn wel tussen de 30/100 euro , maar je hebt er wel veel plezier aan!
Ik weet dat je die van de douglas gewoon kan style/krullen & wassen!

En dat op je kop je haren föhnen werk wel , mr dat is meestal na een uurtje of wat wind weg , of je moet er zoveel haarmousse insmeren dat het minder mooi is.

Wat ook zou kunne is miss grote krulspelde indoen (voor het gaan slape bijv.) en dan heb je de volgende dag ook veel volume(beetje uitkammen als het te gekrult is) verder weet ik het ook niet , ik heb juist et probleem dat k me haren moet uitdunne , is ookwel flut … XD

same problem…
Het is zoo dun dat laagjes knippen niet eens kan… want dan kun je door mijn haar heen kijken:( Zo weinig haar heb ik…
Maar nu heb ik permanent krullen en dus veel meer volume, me haar lijkt meteen een stuk minder dun…

Extensions ?
&&; Als je je haar knipt heeft het sowieso meer volume,
maar als je al niet zo lang haar hebt is het geen goed idee…

Ik wist niet dat ze bij Douglas ook clip-ins hebben! :expressionless:
Weet iemand welk merk dit is, hoe duur ze zijn, en of het echt haar is?

er zijn verschillende producten die gemaakt zijnn ’ om meer volume te maken’
van andrelon enzo you can give it a try :]

ik had eerst best wel lang dun haar tot bij mn oksels. Had het in een bob geknipt & heb nu heel mooi vol lang haar!

Je kan biershampoo van Guhl proberen?
Persoonlijk vind ik het een erg fijne shampoo die echt meer volume geeft en mn haar meer body geeft ook.
Andrélon werkt bij mij totaal niet, gaat het alleen maar van pluizen.

ik heb ook superdun haar,
maar ik heb nu volume shampoo & crémespoeling
daar wordt het al beter van.
en ik föhn mijn haar ook op z’n kop,
maar daarna moet je het even in een staartje / knotje doen
totdat het weer koud is
anders is het volume zo weer weg (;

ik heb ook heel erg dun haar, en clip extensions gekocht alleen doordat mijn haar zo dun is zie je de clipjes er gewoon doorheen… ook geen gezicht dus…

Ik heb dat ook. Ik wil Lush- Rehab proberen, heeft iemand daar ervaring mee?

Hoe oud ben je?
Want toen ik ong. 11/12 jaar was, was het ook best dun, nu ben ik 15 en in die jaren is het een stuk dikker geworden.

Ik ben bijna 16… mijn haar is niet dikker geworden, wat ik ook doe… had eerst shampoo van 90 euro ofzo gekocht, echt freaky duur… en die hielp ook niets!
bedank trouwens voor jullie reactie’s , ik zou trouwens een langs de douglas gaan om te kijken !

graag graag! als ik wat haar kon lenen zou ik het zo doen :angel: haha, trouwens, ik zat ook aan “nep” haar te denken, maar daar weet ik eigenlijk niets van, is dat mooi? zie je het? is t duur? kan iemand daarover wat vertellen?? of is het echt een afrader?