Heeeeeele domme vraag over zoenen;$

[b]Heeeeeeeeeeej,
Ik ben een meisje van 13, en ik ga missgein met een jongen afspreken mar we vinden elkaar allebei leuk en missgien wil hij wel zoenen nso
Maar ik heb myn tanden nog niet allemaal gewisselt en er sitten er drie ongeveer los, 1tje gaat er byna uit maar die andere nog langg niet en die jongen wil volgend weekend Afspreken :a en hij had het al over zoenen enzoo…
maar (SORRY VOOR DESE SUPERDOMME VRAAG!!!) als je (tong)zoent he, kan de jongen dan voelen dat je losse tanden hebt?;$ En kan hy ook lege plekken voelen van die tand die er dan dus net uit is? :stuck_out_tongue:
Want dat is natuurlyk een hele erge afknapper voor hem dan !

Heeeeel erg bedankt xx[/b]

Nee het is niet de bedoeling dat je elkaars tanden aflebbert dus hij merkt er waarschijnlijk niks van ('8

Jij bent 16?

Staat dat bij mn profiel?:stuck_out_tongue:
Kan wel ik heb het missgien verkeerd gedaan maar ik ben dus 13 jaar .

Ghahahahhahahhahahahahahhaha serieus XDXD
Pas maar op, straks stikt hij in een tand die er net uitvalt tijdens t zoenen XD

.

Haha sorry ik weet dat het echt een stomme vraag iss (A)
Maarja kyk straks gebeurt het wel dat hij 't voelt
denk niet dat hij dat egt lekker vind ofzo

volgens mij niet hoor. ik weet het niet eigelijk xD.

Ik heb daar nooit last van
Ik haal altijd mijn kunstgebit eruit als ik ga tongen

Oh staat er op mijn profiel dat ik 18 ben?
Dan heb ik het fout gedaan want ik ben 81 …

als je goed zoent gaat ie niet langs je tanden :stuck_out_tongue_winking_eye: anders doet ie toch echt iets verkeert…

Lijkt me vet erg als het gebeurd
Ik zou het niet weten .

Je bent sinds vndaag lid?
dan lijkt het me logisch dat je nog wel weet dat je je leeftijd verkeert hebt ingevuld

ja ik ben sinds vandaag lid,
en ik heb zomaar een geboortedatum ingevuld
Niet eens nr gekeken wat ik heb gedaan
VOlgens mij iets van 3 november ?
Ben 2 juni jarig dus …

Hahahahahaha

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHHAAAHAHHA. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat zijn we toch weer lief voor n00bies *gnagna*

Ehm, nou een beugel merk je ook niet dus je zult losse tanden denk ik dan ook niet merken. En je likt elkaars tanden niet af, anders heb je een slechte te pakken imo.

híj wil afspreken en híj wil tongen?
hmmm ik weet niet of het een goed idee is als je je tanden nog niet eens hebt gewisseld

Nou de eerste keer zal nooit vlekkeloos gaan dus je weet maar nooit wat er kan gebeuren…

leuk verhaal voor je kleinkinderen later joh!
Luister is wat opa en oma vroeger hebben meegemaakt…

hehe, maar je maakt je waarschijnlijk echt druk voor niks. Kleine kans dat hij met zijn tong jou tanden zit te bestuderen.
good luck

Hahaha idd!

Maar ik hoop voor jou dat hij niet je tanden likt als jullie zoenen, want dan zit het niet bepaalt goed met die jongen. Dus het lijkt me niet dat hij hier iets van merkt.
Maar zijn het je kiezen of nog echt een van je voortanden ofzo? haha