HEEEEEEELLUUUUUUUUP VINDT HIJ MIJ NOU LEUK??????!!!!!!

Nou, ik vind dus een jongen zooooo facking leuk…
Maaaar ik weet niet of hij mij (nog) leuk vind dus kan iemand mij helpen nuuuu???
We waren samen met vrienden naar een concert, hij zat niet naast mij maar hij vroeg aan het meisje naast mij hij van plek mocht ruilen (misschien om naast mij te zitten???) denk ik hahahahaha
Daarna was het afgelopen en zei hij; zullen WIJ hierblijven, want ik heb nog geen zin om terug te gaan!!
We raakten elkaar ook 2 keer aan…en hebben heeel veel oogcontact🙀
Maar het probleem is dat hij op school mij niet aankijkt (misschien niet durft ofso?? En als ik hem tegen kom slaat hij zeg maar zijn ogen neer… En laatst waren we weer met vrienden ergens heen en ik liep langs hem en hij keek mij aan, ik hem daarna ogen naar beneden maaaar daarna toch weer aankijken… En hij vroeg ook aan mij WIL JIJ NOG WAT DRINKEN?!! Maar onze ouders stonden erbij… en we hebben niet gepraat ofso, ik durfde ook niet. Ik zag wel dat hij dehele tijd zenuwachtig was…
Dus mijn vraag is; VINDT HIJ MIJ NU LEUK OF NIET? Want op school 'negeert ’ hij mij zegmaar maar als we gewoon buiten school iets doen dan praten we ook suuuuperveel
KUNNEN JULLIE MIJ HELPEN WANT IK WEET HET NU MIET MEER​:scream::scream::scream: alvast bedankt​:smiley::smiley::smiley:

Doe even rustig.

Kan in het algemene ‘Vindt hij me leuk’ topic. In het vervolg mag de topictitel ook niet meer in hoofdletters.