Heee, iemand een idee hoe je asap ruzie op kan lossen

met iemand die echt heel erg boos op je is?

Een van mijn beste vriendinnen die ik ken van een andere site & een van mijn beste vrienden van die site.
Het begon nogal dom, moet ik bekennen, zij waren aan het skypen met zn 2 en ik voelde me kinde buitengesloten, but, die vriend maakte een grap die niet goed aankwam waardoor ik hem uit die groep verwijderde (gezien het hele drama zich afspeelde op whatsapp)
Zij voegde hem toe, gaf hem beheer en hij iwste mij, ik werd toegevoegd door iemand anders, en weer verwijderd door hem.
Anyway, dat ging zo een tijdje door waarna ik een topic aanmaakte op die site dat hij niet zo kinderachtig moest doen, dat kwam bij hem niet zo goed aan en nu hebben we elkaar op like alles verwijderd en willen ze het niet uitpraten, terwijl ik tbh niets liever wil…

o en blijkbaar ben ik vervangen, er is namelijk een topic aangemaakt over iemand die me heeft gedumpt in de plaats van dat meisje waarmee ik ruzie heb, dat ze moet leven op skype.

Sorry maar hier snap ik echt niks meer van
Dus je had een meisje en een jongen ontmoet en je hebt ruzie met die jongen?

Volgens mij word ik echt te oud voor die tienerpraat want hier snap ik echt niks van.

Ik snap hier echt 100 keer niks van.
Sowieso kan niet iedereen zomaar mensen toevoegen in een appgroep?
Dat kan alleen de beheerder. Dus hoe kan jij hem verwijderen en kan iemand hem dan weer toevoegen waarna hij jou verwijderd. Dat is niet hoe het werkt.
Als jij hem kan verwijderen heb jij dus beheer. Dan kan niet iemand hem weer toevoegen… Alleen jij kan dat doen.

Dus of je zit dit allemaal uit je duim te zuigen of ik weet het ook echt neit meer :'D

Wat wat echt?
Ik voel me langzaam oud worden.