Hed Groote Spelvouten Topik ! xD

als mensen youre en your door elkaar halen. op het begin vond ik het ook lastig maar opeens kwam ik erachter hoe het nou gewoon helemaal zat en sindsdien vind ik het irritant als andere mensen het fout doen haha ja best vaag eigenlijk
oh en van die dingen als ‘zij is groter als mij’
je kan chekken dat het ‘dan’ moet zijn door te kijken of je er ben achter kan plakken ( zij is groter dan ik ben… ) wauw voelt wel net alsof ik bij nederlands zit ofzo haha het is nogwel vakantie.

Het irritantste is als je wordt verbeterd door iemand, daar word ik echt pissig van :stuck_out_tongue:

Oke dit is dan niet met een pen/toetsenbord :stuck_out_tongue: Maar een vriendin van mij zegt echt ALTIJD ; ‘‘Ik hep-hij hep’’ OMG… Zo verschrikkelijk!

ja het als/dan ik/mij en dan heb ik zoiets van je begrijpt me toch
en ook ik zeg altijd hun en dan iedereen in koor ‘zij’

Ik kan er niet tegen als mensen “als en dan” door elkaar halen/verkeerd gebruiken. Of als mensen “naast en langs” verkeerd gebruiken, wat hier, in Brabant, echt veel gebeurt!

Iemand heeft nu in haar shoplog ’ me uggs’. Dat klinkt gewoon niet, waarom kan het niet gewoon ‘mijn uggs’ zijn? Ik snap dat soort dingen niet…

ik zie wel eens
zowiezo
zowieso
sowiezo
maar het is
sowieso
arrgh
of idd als in plaats van dan
groter dan hetzelfde als
en dan nog de het fouten, maar deze zijn allemaal al genoemd

Ik vind het irritant als ik iemand verbeter of als iemand mij verbetert bijv. als ik zeg ‘hun’ en iemand zegt dat het ‘zij’ is: ja, dat weet ik ook wel, ik vergeet het gewoon een keer. Maar wat ik wel een beetje storend is, is ‘sirieus’ in plaats van ‘serieus’.

Ik heb moeite met d en t >.<

Whaha, sorry, ik kon het echt niet laten… deze vroeg er gewoon om :angel:

heey jij daar pas is ff die tasje voor mij xD dat is zooooo irritant. ik bedoel je bent toch iemand die fatsoenlijk nederlands spreek en niet dat gebrekkig nederlands

sgat sgool gwn nj j.
en dat dan de heele tijd ik kan daar totaal niet tegen.

Ik kan er echt NIET tegen als iemand nii typt in plaats van niet!

Of hea ipv He of huh

Heej.
alles goe.
ik hep.
sgool.
gij i.p.v jij.

het ergste wat ik OOIT gezien heb is;

zij zij neej, dus toen zij ik joa.

AAAAAAAAAAAARGH.
chagerijnigheid stijgt van 0 naar kookpunt.

haha ja, dat is zo erg he :’)

iemand vroeg me eens: wil je verkering met mijn? arghhhh

ik kan je nu al 2x gaan verbeteren!

ik zie het echt meteeeen als iemand een spelfout maakt en ik kan daar slecht tegen xD

-