Hechtingen verwijderen

Heey
Ik weet niet of dit goed staat, maar ik heb vrijdag een moedervlek laten weghalen. Op mijn wang, vlakbij mijn oor. Daar heb ik nu 4 hechtingen, die er na een week uit moeten, dus vrijdag. Maar ik heb nooit eerder hechtingen gehad, dus ik weet niet hoe het voelt. Doet het veel pijn? Of voel je het bijna niet? Ik ben best bang eigenlijk.

Ik had precies hetzelfde, alleen dan bij mijn schouder daarzo. Om antwoord te geven op je vraag: je voelt het wel (een beetje), maar het doet geen pijn nee, don’t worry. Hier maakte ik me toen ook druk om, dat was dus helemaal nergens voor nodig, vind ik.

Ik had het vlak naast mijn oog, hele dunne huid, het hechten herinner ik me niet en het eruit halen daar voelde ik nauwelijks iets van!

ik was er ook altijd heel bang voor, maar ik had er 24? op mijn rug, en ik dacht dat ze de knoopjes nog aan het doorknippen waren en toen waren ze er al uit :stuck_out_tongue:

Je voelt het wel, maar doet geen pijn hoor. Ze doen echt voorzichtig en ze knippen ook stukjes door dus ze rukken het niet een keer eruit ofzo hoor.

Pijn valt wel mee, bij moesten ze uit mn oor gehaald worden en daar voelde ik amper wat van.

Ik heb na een moedervlek verwijderen ook hechtingen gehad (maar dan op mijn schouder). Voelde er werkelijk niks van, terwijl ik een echte paniekhaas ben en tijdens het moedervlek verwijderen van mijn stokje ging :’)

Geen zorgen dus!

Ik heb zelf nog nooit hechtingen gehad maar ik heb op mijn stage wel heel vaak hechtingen moeten verwijderen, ik heb in die tijd nog nooit iemand gehad die het pijnlijk vond. Ik denk dat het best wel mee valt, in principe zou je ze zelfs zelf kunnen verwijderen. ;p

okee. dankjee allemaal, dit stelt me gerust xd

ik heb ze gister eruit laten halen en ik vroeg: doet het pijn? de dokter zei: ga je wel eens naar de kapper? dus ik zeg: ja. en toen waren ze er al uit xd helemaal geen pijn gelukkig

Ik heb ook 2 moedervlekken weg laten halen, maar hechtingen eruit halen viel bij mij heel erg mee! Het voelt een beetje alsof er aan je huid wordt getrokken of alsof die openscheurt ofzo, maar het valt reuze mee. Het is daarna een beetje rood en branderig, maar als je het goed insmeert genezen de wondjes goed en krijg je geen litteken.

Ik voelde niets :slightly_smiling_face: Wat getrek maar geen pijn.