Hebben ze wat in mn drankje gegooid?

Ik heb zaterdagnacht iets heel engs meegemaakt.
Tijdens het uitgaan, in een discotheek, kreeg ik opeens moeite met ademhalen. Ik heb bijna wel 3 uur niet normaal kunnen ademen. Nouja, ik zet het hier neer alsof het niks is, maar het was echt erg. (maar ik wil niet alles hier neerzetten)

Nou denk ik dus dat iemand wat in mn drankje gegooid heeft. Zou dat kunnen? Want ik heb namelijk een sterk vermoeden dat dat wel gebeurd is.
Ik weet zeker dat ik niet dronken was, en dat het niet door de drukte kwam, en ik heb ook goed gegeten enzo.

Wat denken jullie?

heb je je drankje ergens neergezet dan?
dan zou het namelijk wel kunnen!

Geen idee, nog nooit van zoiets gehoord.

Nee, maar ik keek er natuurlijk ook niet de hele tijd naar.

Heb je je drankje dan zo onbewaakt ( dat klinkt stom) laten staan?

herken je iets misschien?

Heroïne

•Vernauwde pupillen;
•Bijna gesloten oogleden;
•Dromerig;
•Sloom, passief;
•Stil;
•Langzame ademhaling.

heb t ook een keer gehad, eerste zaterdag van de herfst[wasdatdeherfst?] vakantie.
Ik had niet eens zo heel veel op, maar opeens werd alles wazig en zakte ik in elkaar en iemand heeft me opgetild en op een bankje gezet, ze zeiden dat ik moest drinken en toen ik t flesje water aan mn mond zette, slikte ik niet en alles drupte uit mn mond [heel goor, maargoed XD]. Ik rolde steeds met mn ogen, viel steeds weg en alles leek een grote waas. Later begon ik te hyperventileren en heeft een of andere bewaker me naar de ehbo gebracht.
Weet ook nog steeds niet hoe het komt. Had zoals ik al zei niet veel gedronken, en t was niet druk en had van te voren gewoon normaal gegeten.
Mn vriendinnen zeiden ook dat iemand wat in mn drankje gedaan heeft kunnen hebben, maar mn ouders vonden t onzin en dachten gewoon dat ik stomdronken was -.-
weetniet of jij je hierin herkent? Mjaa, sorry voor het lange verhaal :stuck_out_tongue:

Nee.

• Moeite met ademhalen
  • Niet normaal kunnen praten
  • Ademhaling opzich was normaal volgens mij, maar ik kon dus bijna niet ademen. Maar ik had niet een benauwd gevoel. Eigenlijk kan ik het niet zo goed uitleggen :stuck_out_tongue:

Ja wij waren er ook echt bij

Maar als je je drankje ergens hebt laten staan, zou het best kunnen

Bij jou is er zoiezo wat in je drankje gedaan, maar bij de topicstarter weet ik het niet, als je alleen ademhalings problemen had kan het van alles zijn, maar drugs lijkt me sterk?

Dat kunnen wij niet ruiken he :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar het lijkt me van niet . Misschien dat het kwam door wat anders maar het lijkt me niet dat er iets in je drankje is gedaan .

Je hoeft natuurlijk niet meteen drank uit te sluiten,
het kan natuurlijk best zijn dat een drankje gewoon verkeerd
gevallen is/zwaar valt?

Ik weet nou niet veel af van dingen die ze in drankjes gooien,
maar iets waar je alleen wat moeilijk van gaat ademhalen en wazig van gaat
praten lijkt me niet dat iemand daarvoor drugs verspilt ofzo,
om het zo te zeggen haha. Meestal zijn het jongens die het doen met een andere doel.

En anders weet ik het ook niet.

Daar heb je gelijk in. Ik weet ook niet hoe snel je dat dan gaat voelen? Want van mn laatste drankje heb ik misschien 2 slokjes genomen, en de rest heb ik weg gegooid.

Nouja, misschien hoop ik ook wel dat dat gewoon de oorzaak is. Want dan ligt het niet aan mezelf zeg maar.

ik denk het eigenlijk niet.

theoretisch gezien zou het kunnen,
maar karenetisch gezien is het
vrijwel onmogelijk.

Misschien GHB?

karenetisch? hahahaa wat the heck is dat

ik denk dat het tussen je oren zit (:
want ik kan soms ook ineens niet ademhalen
en dan blijf ik eraan denken en dan kan ik al helemaal niet ademhalen haha

Dat dacht ik dus ook

Met GHB ga je plat en kan je je niks herinneren. Het is een paardenverdovingsmiddel.
Als je wat zegt, weet dan waarover je praat.