Hebben ze in londen (primark,topshop etc) veel maten?

hier bedoel ik mee dat er nog genoeg xs zijn enz?

Ik denk niet dat iemand hier alle voorraden van die winkels uit zijn hoofd kent, ik denk dat je simpelweg gewoon dan een kijkje moet nemen.

Ik heb er niet echt opgelet, maar de Primark op Oxford street is heel goed. Alle kleren die op de grond zijn gevallen worden opgeveegd, en de rekken hangen vol met kleding. Ik denk dat je je maat daar wel kan vinden! :slightly_smiling_face:

Ik heb de ervaring bij Primark dat ze juist relatief meer XS/S (34/36) verkopen dan bijv. L/XL.

Als ik bijv. een leuk kledingstuk heb gezien daar, kom ik meer kleine maatjes tegen dan grotere maten. Ik weet niet of dat altijd zo is, maar het valt me wel op.

Ze hebben in Engeland maar 1 kledingmaat…

primark op oxford street is een verademing vergeleken met bijv. primark rotterdam. Ze hebben daar inderdaad veel maten, maar veel kledingstukken hebben de engelse maten. Dus reken dat van te voren even om :wink:

Gewoon net zoals hier, alleen dan blijven de kleine maten vaak over bij de Primark. Omrekenen is ook niet nodig, want vaak staat er wel een maat bij die ze hier ook wel gebruiken.