Hebben veel mensen deze schoenen?

Ik vroeg me af of veel mensen deze hebben:

http://i25.tinypic.com/ape39e.jpg

Ik vind ze echt super leuk!
Maar vanwege weinig geld ga ik ze pas in september kopen!
Denken jullie dat ze er dan nog zijn? :slightly_smiling_face:
xx

nou veel mensen hebben schoenen die hier erg op lijken, ik weet niet of veel mensen echt exact deze schoenen hebben, volgens mij niet want ik geloof niet dat ze al lang in de winkel liggen.

Okee, nog andere mensen? :slightly_smiling_face:

Heel veel ja.

Ja ik heb ze. Dit zijn het enige soort hakken die ik mooi vind namelijk.(naast de oudere sleehak versie hiervan)
Ik denk dat je er wel snel bij moet wezen wil je ze nog kunnen kopen…in jouw maat :open_mouth:

ik heb niemand er nog mee zien lopen.

Ik heb er nog nooit iemand mee gezien, wat maakt het uit trouwens?
Als je ze leuk vind koop je ze toch gewoon (:

@E_Kid: hmm ik heb maat 41, dat komt toch niet zo vaak voor?

Ja dan zijn er dus heel weinig van en voor je het weet zijn ze weg.

Ik heb zelf maat 40,5 om precies te zijn en ik paste gewoon in een 40.
Gelukkig was er nog een paar van n__n

Ohja, zo kan je het ook bekijken ;p

Lopen ze trouwens lekker?

Ik heb ze alleen even in huis aangehad n__n’ (ik ben eigenlijk een sneaker mens)
Toen vond ik ze wel lekker zitten ja. Ik weet niet hoe dat gaat worden op ‘lange’ afstanden :'3

ohh xD heb ook net z’n topic gemaakt :’(

Ik heb dezelfde soort maar dan v Primark.

Haha, ik heb er al een aantal mensen mee zien lopen en ik heb ze zelf ook. Ze zijn echt geweldig! Alleen ze lopen niet echt geweldig… vind ik persoonlijk.

ik heb de zwarte versie :v

Ik heb ze ook in het zwart. Na een avondje stappen heb ik echt last van mijn voeten terwijl ik normaal hogere hakken draag dusja… erg fijn vind ik ze niet lopen. :stuck_out_tongue:

Ja

als je schoenen koopt bij de H&M kan je er vanuit gaan dat je mensen tegenkomt die precies de zelfde hebben maarja.
Ik ben ze ook van plan om in maat 40 te kopen in de kleur zwart.
Ik vind de bruine wel mooier maar omdat ik ze ook onder een rokje wil kunnen dragen kies ik voor zwart.
Is er iemand die de zwarte heeft en daar een foto van heeft waarbij die ze aan heeft? :slightly_smiling_face:

Zijn het trouwens smalle schoenen?
Ik heb namelijk onwijs smalle voeten, dus wil ik erop kunnen lopen moet je ze goed strak kunnen aantrekken/van nature al smal zijn.