Hebben sommige meiden dit ook??

[b]Nou het is zeg maar zo,
dat als ik met een jongen afspreek, dat ik de paar minuten zeg maar ervoor echt heb om weg te lopen zodat ik hem niet zie,
ik heb niet veel vriendjes gehad.
Maar kan het zijn dat ik dan gewoon zenuwachtig ben?:astonished:
En hebben jullie misschien tips ??

thankssss, :grinning_face_with_smiling_eyes:[/b]

huh, ik snap het niet. :astonished:

Ik kan geeneens met jongens om gaan. weet totaal niet waarover ik moet praten of wat dan ook. Dan wil ik ook het liefst weg lopen xD

waarschijnlijk gewoon zenuwen, en zenuwen horen erbij! (:

Jaaa, ik ging vandaag ook afspreken met een lieve jongen, :flushed:
Maar toen hij er nog niet was wou ik echt weg vluchten xd!
Niet gedaan,

Tenslotte; is het gezellig geworden, en gaf hij me een lief kusje op me mond.
:blush:

Ik durf niet eens normaal met mijn crush te praten, maar ik denk dat ik het ga proberen. Maar ik durf niet D:

bedoel je dat als je met een jongen hebt afgesproken die je wel leuk vind, en het is bijna zo ver dat hij komt, dat je het dan niet meer wil maar dat het na afloop wel heel leuk en gezellig was? zo ja, dan heb ik dat ook.

haha ja, dat heb ik ook!
ik ging afspreken met een jongen van vakantie en ik moest met de trein. en ik zat in die trein en ik dacht :‘ik ga bij het volgende station eruit, en dan ga ik terug naar huis’. Maar dat is ook zo lullig, en uiteindelijk was het echt super leuk! zijn de zenuwen, denk ik

same here.

Komt hij eraan dan verschuil ik me in een hoekje of ren ik keihard de andere kant op.

Zenuwen ;p Heel normaal :stuck_out_tongue:

Zenuwen, daar kom je vanzelf wel overheen;)

ik begrijp het wel, maar heb het zelf niet. komt misschien omdat ik altijd met jongens ga waar ik heel goed bevriend mee ben haha. mn vriend was eerst ook eigenlijk een hele goede vriend van me waar ik alles al aan vertelde en hij aan mij, en dat is met onze relatie eigenlijk niet verandert =)

ik heb dat ook !
het schijnt faalangst te zijn.
uiteindelijk zet ik me verstand op nul en ga.

hahaha jaa dat heb ik ook dan heb ik altijd het gevoel dat ik moet overgeven
en wil ik heel graag weg lopen, haha maar gewoon doen en niet meer nadenken…
haha dat klinkt zo makkelijk XD

Geen last van eigenlijk. Maarehm, zijn gewoon de zenuwen, ff overeenkomen.

Ja, ik heb ook dat gevoel!
Als er naar diegene toeloop ofzo (voor de eerste date), dan denk ik echt: waar ben ik mee begonnen? XD
Maar nu heb ik een hele lieve vriend, dus nergens last meer van :slightly_smiling_face:

Wat zenuwen zijn wel gezond, gewoon gaan, het wordt vast leuk!

haha jaaa, toen durfte ik niks meer. opzich had ik beter toch kunnen vluchen want we bleken elkaar type TOTAAL niet

jaa ik ook
dan denk ik van waarom moet dit ookal weer
en dan bedenk ik me hoe leuk hij is en dan is het gwn de moeite waard

Kun je niet een beetje te laat komen? Zodat die jongen er al is, dan zie je hem meteen, en dan zijn de zenuwen ook vast meteen weg!