Hebben jullie tips hoe je het beste bietensap tegen puistjes kan drinken?

Ik had laatst ergens gelezen dat bietensap erg goed helpt tegen acne/puistjes als je elke dag een glas drinkt. Ik heb best veel last van puistjes en verschillende producten geprobeerd, het hielp allemaal wel een beetje maar ik heb er nog veel last van, vooral op mijn voorhoofd. Ik kneep altijd alle puistjes uit maar daardoor bleven er allemaal rode vlekjes… Maar mijn moeder heeft dus gister bietensap gekocht van het merk zonnatura. Ik was dus van plan er vanochtend mee te beginnen, dus had een glas ingeschonken, neus dicht geknepen en een grote slok genomen, VRESELIJK!!! Echt ik moest kokhalzen… Het smaakt heel erg naar rode kool en dat lus ik echt niet (ik heb nog nooit rode bieten gegeten). Ik had net even gegoogled en toen stond er dat je het ook samen met iets anders kan drinken, zoals jus de orange of appelsap. Ik denk dat ik dat maar ga proberen want ik wil er heel graag vanaf.
Hebben jullie tips hoe je het het beste kan drinken? Of vinden jullie de smaak we meevallen?

Xxx

Ik drink het ook! Ik zou het niet door ander drinken heen doen, want de vieze smaak blijft toch wel overheersen. De eerste paar dagen/weken dat ik het dronk ging ik echt half over m’n nek, maar nu ben ik de smaak gewend en kan ik het gewoon drinken zonder kotsneigingen. Tip: houd je neus dicht tijdens het drinken, want door de geur durf ik het vaak niet meer te drinken haha. Als ik het niet ruik, gaat het prima.

Inderdaad, gewoon heel snel opdrinken en een glas water drinken ofzo. Je went eraan xD Idd niet met iets anders mengen want het blijft toch goor en dan moet je meer opdrinken.

Ik vind bietensap wel lekker, maar goed, bietjes vind ik ook erg lekker. Idee om het in shotglaasjes te doen en dan twee wegwerken alsof je een shotje gaat drinken? Tussendoor een glas water en het is zo weg.

Je moet het echt ‘leren’ drinken, dus de enige tip die ik kan geven is: doorzetten! Houd je neus dicht of giet het direct achter in je keel zodat je tong niet de smaak kan oppakken. Ik had hetzelfde met een smoothie van Whey proteines en qua eten met goji bessen. Nu vind ik het allebei hartstikke lekker zelfs :slightly_smiling_face:

Oké bedankt allemaal!

ik drink het ook maar vind het gelukkig lekker :slightly_smiling_face: