Hebben jullie ook weleens..

[i]Hebben jullie ook weleens dat, als je vrijgezel bent, dat je je alleen voelt zonder vriendje? En dat áls je een jongen leukt vind, dat het dan of een klootzak is, of het is niet wederzijds…

Het is niet zo dat ik niet kan functioneren zonder vriendje, maar het is gewoon een lege plek die je voelt. Ookal doe je heel veel dingen met vriendinnen/ouders enzo…

Wie heeft dit ook weleens? [/i]

Ik heb dat inderdaad ook wel eens, haha!

ja metoo. maar niet de hele tijd ofzo, er zijn gewoon van die momenten…

[i]Op dit moment voel ik gewoon echt een lege plek. Ik bedoel; een half jaar geleden is mn relatie van anderhalf jaar uitgegaan, helaas.

Een 2 x dat ik daarna echt verliefd geworden ben. En nu vind ik één van die 2, nog best leuk…

Die andere gozer, is een klootzak. Die is met iedereen aan t rotzooien…[/i]

Ja, heb ik ook. Niet constant, maar als ik niks te doen heb ofzo dan wel zoals nu.

Maar ik heb nog nooit een vriendje gehad, dus weet eigenlijk toch niet wat ik mis.

[i]Ik heb nu ook niets te doen >__<’

Die gozer, die ik eerst leuk vond, en hij mij ook wel zag zitten, was door een een of andere klote rede verkeerd gegaan… Zijn zusje zorgde ervoor dat hij een andere vriendin kreeg zodat ik niets kon doen…

Maar nu is dat alweer uit ( had ik immers wel verwacht )… En ik heb echt dikke lol met hem op MSN… en nu doe ik het rustig aan opbouwen met hem.

Heeft één van jullie nog tips ofzo?[/i]

eeuhm nee, ik heb namelijk hetzelfde xD. een jaar geleden ongeveer had ik het uitgemaakt met mn vriendje, en rond mei ofzo had ik wel weer zoiets van nouja, laat maar komen. en toen in juni was er een gozer maar die heeft me na een maand ook flink laten zitten ( ik weet nogsteeds niet waarom eigenlijk, 1 dag smste hij gewoon nietmeer en sindsdien heb ik hem nietmeer gesproken… hij woont ook aan de andere kant vd stad dus ‘plotseling tegenkomen’ gebeurd ook niet echt vaak. maar daar was ik opzich na 3 weken ofzo wel overheen )
maar wel shitty voor je :frowning_face:

ik heb het wel eens als mijn beste vriendin geen tijd voor me heeft vanwege haar vriend, dat ik er dan ook een wil x]
Mijn eerste vriendje was toen ik dertien was (hij 15), en dat was meteen mijn laatste tot nu toe, dus dat is ook alweer een hele tijd geleden.
maar ik ben kieskeurig, en de enige paar keren dat ik écht leuke jongens ben tegengekomen was op vakantie, en op Lowlands. Maar dan houdt contact niet echt stand. En dat vind ik jammer, ja.

Eerst had ik dat wel eens, maar nu niet meer, want ik heb de liefstegeweldigsteleuksteknapste jongen ever veroverd! <3<3

Ja klopt.

Ik ken het ook wel een beetje ja.

Herkenbaar!

aber, ik heb het vrij weinig.
Eigenlijk alleen als ik me heel erg alleen voel of als ik me enrstig verveel.

Maar ik mis wel iemand om mee te knuffelen, om mee te zoenen. Om mee te praten.

Oh ja dat heb ik wel eens -.-

Om tegen aan te liggen, en niets te hoeven zeggen,
die van je houdt ookal heb je uitgelopen maskara een vreselijke badhairday en je oudste kleren aan
waarmee je 's avonds in bed mee aan de telefoon kan zitten, 2 uur. en dat er soms stiltes vallen omdat we alletwee tv kijken.

ik hoor te veel verhalen van mn vriendinnen :frowning_face:

Daar verlang ik ook zo na… Naar die éne persoon :slightly_smiling_face:

Ja, dan moet je:

• Uitgaan en alle jongens versieren die naar je kijken
  • Een film kijken met een knappe acteur en heel veel chocola eten
  • Luisteren naar verhalen met een vriendin die relatieproblemen heeft
  • Bedenken wat je allemaal niet meer kunt als je een vriendje hebt. (Ieder weekend voor jezelf hebben, flirten met leuke jongens, uren lang shoppen zonder een zeurend iemand… enz)