Hebben jullie ook iets op Boohoo besteld en dan iets krijgt wat 2 maten...

Hebben jullie ook iets op Boohoo besteld en dan iets krijgt wat 2 maten te groot is?

Valt me op dat er heel veel mensen zijn die zoiets van hun meemaken. Nog enkelen met ervaring?

Ik heb laatst bij hun iets gekocht dat ik voor een ‘bijzondere’ gelegenheid moest dragen (en er was geen tijd meer), alleen bleek het 2 maten te groot te zijn.

Ik heb precies hetzelfde gehad, bestelde maat 34 en 36 en kreeg maar 38 en 40…

Ik kreeg gewoon de goede maat, had 2 maanden geleden iets besteld

Is t niet zo dat je de Europese/Amerikaanse maat bestelt en dat die maten die daarin staan de Franse/Italiaanse zijn (zoals het rijtje dat in de kaartjes van vero moda en zo staat)? Anders is t wel erg toevallig dat jullie dat beide hadden.

Ik bestel regelmatig op Boohoo en heb nog nooit problemen gehad :slightly_smiling_face:

Ik heb dat nog nooit gehad bij Boohoo.

Ik had juist dat ik iets in de grootste maat kocht omdat ik het oversized wilde en het viel gewoon normaal, en ik ben niet dik ofzo.

Ja dat denk ik ook

Ik kreeg ook de goede maat

Bij mij ook nog nooit gebeurt maar wel bij Asos een keer. Het beste wat je dan kunt doen is contact opnemen met ze en dan kun je het waarschijnlijk tegen hun kosten opsturen/ruilen. Het is gewoon een foutje, kan gebeuren, is vervelend, maar ze weten echt wel hoe ze dit goed kunnen oplossen voor je hoor.