Hebben jullie ook gestoorde hobbies ?

Ik ben benieuwd, hebben jullie ook van die hobbies die niet echt bij een meisje passen ?
Zoals het ontleden van kadavers haha…
^.^

ik las: hebben jullie ook gestoorde hobbits

Ik kan zo niets bedenken eigenlijk :’)

Als kind verzamelde ik dode meikevers :’)

• foutje -

Over begraafplaatsen wandelen.

waarom post je het dan?

begraafplaatsen, hahaha zoiets doe ik ook (highfive)

Sst, rustig!

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee

Ik vind het leuk om te reizen voor mijn idolen/favo artiesten. Dus ik besteed geld aan tripjes naar Parijs of Duitsland voor een paar uur. Ook kan ik uren bij hotels staan.

Eten.
Vooral lekker eten.

Ja, ja dat is een hobby.
:wink:

Soms ga ik zonder muziek, zonder hond (best logisch want ik heb er geen), zonder speciale kledij en zonder doel of bestemming gewoon even wandelen op straat.
Geen idee of dat echt raar is haha

Hahaha, hier moest ik eigenlijk wel om lachen, want dit is toch gewoon wandelen?

http://imagene.youropi.com/maastrichts-mooiste-wandeling-2(p:event,4035)(c:0).jpg

beste hobby die je kunt hebben :grinning:

In de spiegel kijken :’) Niet omdat ik mijzelf knap vind, maar ik vind het leuk om alle details in mij op te nemen ofzo.
Lezen. Geen rare hobby, maar het loopt bij mij uit de hand. Ik lees alles; shampooflesjes, ingrediënten, gebruiksaanwijzingen, etc. Ik sla het niet in me op, en weet het na de tijd ook niet meer, maar ik vind het leuk om iets te lezen hebben.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

wat zijn meikevers ? :grinning:

Ik verzamelde spinnen. Die stopte ik in een pot (50 ofzo) en daar liet ik ze langzaam doodgaan. Ik voel me nog steeds psycho als ik daar aan terugdenk haha.

omg wat, ik krijg al de rillingen als ik er aan denk
spinnen in het algemeen al