Hebben jullie leraressen die de 'trends' volgen (of zetten)?

Wat de titel al zegt; zijn er bij jullie leraren op school die de huidige trends volgens of zelfs zetten.

Voorbeeld trends;
http://www.girlscene.nl/f…ertelt_najaarstrends_2010

Dus; bont, leer, lace…

Ahahaha nee. Bij ons hebben de leraren allemaal van die moeder-kleren aan. De vrouwen dan.

haha, nee! bij ons moeten ze allemaal een rok aan, hehe.

serieus??? zo’n ouderwetse rok?

Bij ons wel een paar.
Maar dan niet slutty leren outfits met kant enzo heur, gewoon wel met de mode mee.

Eentje gaat wel de trends mee, maar die is nog maar in de 20.

-

De meeste bij ons ook niet hoor. Er zijn er volgens mij 2 met uggs en 2 met leren legging. ! vrouw heeft altijd hippe spijkerbroeken aan met sneakers en er is er 1 met een nette leren broek

Wat draagt zij dan??

Ze mogen bij ons eerst maar eens bh’s gaan dragen.

haha, nee dat niet. maar ik zit op een school ‘gebaseerd of reformatorische grondslag’ en de leraressen zijn verplicht om een rok te dragen behalve één lerares die dat geweigerd heeft die loopt in een broek.

Hahahahaha ja, inderdaad

Een zo’n lerares van ons heeft echt tieten tot op d’r navel, vreselijk!

-

lolz, ik denk niet dat mensen die de lerarenopleiding hebben gedaan zo geboeid zijn door mode en trends. Het zijn meestal een bepaald type mensen en die zie ik het niet snel doen.

–dubbel–

MM nou zoooo duf is een lerarenopleiding ook weer niet… Tis geen scheikunde haha

-

Ze liepen wel als eersten met sokken in sandalen, dat is al een begin naar pumps met sokjes.

hahaha!

Niet echt, een lerares Frans bij ons draagt wel heel vaak blazers enzo en die ziet er meestal wel leuk uit, alleen ze heeft wel altijd dezelfde lelijke simpele grijze hakjes aan.