Hebben jullie hier een verklaring voor?

hee allemaal,
ik vind een jongen al een tijdje heel erg leuk. een jaar geleden had ik hem toegevoegd op msn en op hyves, maar ik had verder nog nooit echt met hem gepraat. maar we begonnen op msn een beetje te praten en toen ik merkte dat in de pauze al zijn vrienden mij in de gaten hielden vond ik het een beetje eng worden. Ik stopte met praten op msn omdat het kijken steeds erger werd. nu is het laatste gesprek een half jaar geleden ongeveer, en het kijken van die vrienden is er nog steeds. In de aula draait soms zijn hele groepje om en dan met van die lachjes op hun gezichten. kent iemand dit? dat je je afvraagd van: wat is er nou zo interessant aan mij dat ze maar blijven kijken? Als ik ze van dichtbij tegenkom op de gang ofzo, dan zeggen ze nooit iets. behalve een keer toen zei een zo’n vriend van die jongen: Hoi. En een keer toen een andere jongen uit de 4de voor mijn kluisje ging staan zei die vriend: Doe is ff normaal jonge. Dit is nog lang niet alles hoor, maar herkent iemand dit? en wat is jullie advies?

Misschien moet je eens vragen waarom ze je de hele tijd aanstaren?

Misschien praat je crush wel over je, positief dan.

Maarja dan vind ik het toch best raar dat hij op msn niet meer tegen haar praat en in real-life blijkbaar ook niet?

Een keertje op ze aflopen en vragen waarom ze zo staren.

Jaa dat moet ik eigenlijk doen. Pas geleden was ik met mijn vriendinnen ergens en daar was die jongen met zijn vrienden ook. ze gingen steeds dichter bij ons staan en toen mijn crush zegmaar, weg was. toen zei zo’n vriend van hem tegen een andere jongen iets en wees naar mij en toen tikte die jongen (ik weet niet wie het is) mij aan en zei zo: hee meisje, hoe heet jij?
het was best wel gek, want die vrienden weten echt wel hoe ik heet.

ik zou gewoon zeggen; heb ik iets van je aan ofzo
haha ik weet niet, ik zou wel een grote bek geven, maar misschien ben jij niet zo natuurlijk

en dan kan je zeggen ofzo van; wat is er? waarom kijken jullie?

Waarom vraag je het niet gewoon ?

Met een glimlach erop af en: “Joh, is er wat?” met een grijns zeggen. Kunnen ze én niet weerstaan én ze geven hoogstwaarschijnlijk antwoord. (: