Hebben jullie een liedje samen?

Dat vroeg ik me wel eens af :stuck_out_tongue:

Of jij en je vriend SAMEN een liedje hebben. Dus niet een liedje waarbij hij aan jou denk, of waarbij jij aan hem denkt, maar eentje die van jullie samen is, om een bepaalde reden.

Ik en me vriend hebben er zelfs 2.

De eerste: Zombies - The Cranberries
Hoe we der op komen: Toen we elkaar nog niet zolang kende en we voor het eerst naar een discotheek gingen werd dit liedje gedraaid toen we binnenkwamen. En toen begonnen we allebei mee te zingen, wat heel apart was, omdat we hem beide van een andere versie kenden, en ik niet van hem verwachtte dat hij het zou kennen, en hij niet van mij. Toen keken we elkaar echt aan van: ‘Hoe ken JIJ die?!’ Nou ja, en nu elke keer dit liedje gedraaid wordt in de kroeg, in welke versie dan ook, dan zingen we die samen uit volle borst mee. ^^

De tweede: Learning to fall - Chickenfoot
Hoe we der op komen: We waren samen naar het concert van Chickenfoot, nja, en toen hadden we gewoon een heerlijk moment tijdens dit liedje, en nu is ook dit liedje ons liedje geworden ^^

En nu ben ik benieuwd naar jullie liedjes, en verhalen :slightly_smiling_face:

Ja, :flushed: Aerosmith - I dont wanna miss a thing.

Ja, Mario - How could I breathe en Shayne ward - Breathless.

Op Breathless gingen zoende we voor het eerst en toen vroeg ie me als z’n vriendinnetje, en How could I breathe… nouja hij zingt: How could I breathe without you here by my side, en dat zegt mn vriend veel in smsjes en we luisteren dat best vaak samen (:

Oh dat is een geweldig liedje ^^ Die luister ik zelf vrij vaak

Dus verder is er niemand die een samen met een ander een liedje heeft?

Jawel! Daughtry- Home

Heeel mooi liedje, en die vinden we alletwee super!

Jazeker.

Sufjan Stevens - Chicago (live @KCRW)

Ja en die versie.

Nitrogenetics-Inside your head,

allebei hardcore liefhebbers dus dat is eigk ons vaste liedje,
maar perssonlijk vind ik Rascall Flatts-Word’s i couldn’t say ook
wel passend.
mja daar houdt hij abslouut niet van :stuck_out_tongue:.

Anouk - Michel

aahh dies awesome :grinning:

Meerdere, maar deze op nummertje 1:
Love song van P!nk
http://www.youtube.com/watch?v=K28XZYaB5ow

I don’t wanna miss a thing van Aerosmith staat op 2 <3

All my life - Kc & Jojo

ik zong de lyrics voor hem en ineens zoenden we :stuck_out_tongue:
want hij was er zo gek op.

wat een mooie liedje eigenlijk zijn alle leidjes die hieroo zijn geplaatst mooi

Guus Meeuwis - Proosten

Hij had die dvd gekregen en toen we keer samen waren hadden we die opgezet, en toen kwam dit lied en ging die steeds voor me zingen; en dan kwam weer en de liefste, dat ben jij, en dan ging die me knuffelen en het was toen gewoon echt fijn, en altijd als een van ons nu nog dat liedje hoort moeten we aan elkaar denken, het is gewoon óns liedje:)

haha, ik ook.
samen met waarschijnlijk nog een miljoen mensen.

Aah dat lied is zo nice ;d

gio - je hebt me

het is een paar keer over geweest tussen ons, maar uiteindelijk zochten we elkaar steeds weer op. dit lied beschrijft een soort van de band tussen ons, haha. <33

We hebben een paar nummers, maar toch wel 1 vaste, maja meer meligheid.

Stronger van Kanye west :stuck_out_tongue:

A Message - Coldplay - lang verhaal-

Warning Sign - Coldplay : ik ging 3 weken naar India en toen zei hij dat ik dat nummer moest downloaden en er naar luisteren zodra ik aan hem dacht.

Voel je goed - LOTP : we luisterden er de hele tijd naar in onze droom vakantie samen van 1 week, en toen gingen we na het uitgaan samen op het strand liggen om 03:30 's nachts en we luisterden naar dat nummer, en toen kwam het deel van ‘‘zo simpel als dit, zo zou het altijd moeten zijn’’… zucht :slightly_smiling_face: En het was zooo mooi, lichten van bootjes overal etc… zucht

Ik hou van hem :slightly_smiling_face: We hebben nog wel wat liedjes samen maar dit zijn onze échte nummers zeg maar :slightly_smiling_face:

Atreyu - When two become one
hij vond dat wij 1 waren, en dat liedje gaat daarover, daarom is dit ons liedje (L)