Hebben jullie dat ook ?

Jah, hebben jullie dat ook? Je loopt op een mooie dag door de stad en denkt, jaaj! Ik ga vandaag eens even heel wat kleding kopen. ;’]

Dan ben je op de plek, waar het zou kunnen… In een winkel… Maar er hangt helemaal niks leuks! ;'0 Jah, er hangen wel rekken vol kleding maar. Bleegh. Allemaal zo truttig etc.

Naja, en dan heb je nog wel de wat ‘stoerdere’ kleding zoals de leren jasjes maar om nou altijd in leren jasjes te lopen… Of basic truitjes met wat ‘stoerdere’ accessoires…

Weten jullie misschien wat ?

Ga naar andere winkels? :’)

zelfde probleem =[

Ik heb precies hetzelfde probleem ):

Ik heb meestal het zelfde, helaas.

Jaa dat heb ik ook heel vaak! Vooral met dat tuttige, je komt overal van die tuttige kleding tegen, h&m, zara, vero moda.
Misschien moet je naar een tweede hands winkel, of iets wat niet zo voor de hand ligt. Bij de sting vind ik ook soms wel wat leuks :slightly_smiling_face:

Idd, als je van jezelf niks meer mag kopen kom je opeens HET tegen, het perfecte jurkje, de perfecte schoenen, de perfecte broek. En als je op zoek gaat naar iets kan je niks vinden en is alles gewoon net niet wat je zoekt.

ken ik ja! als ik ‘‘zomaar’’ in de stad loop om bijv. shampoo te kopen, kom ik iets leuks tegen, en als ik speciaal de stad in ga voor kleren, zie ik niks leuks :frowning_face: heeel vermoeiend…

neee, maar ik hou ook van tuttige kleding.

heb ik eigenlijk nooit last van, ik zie altijd veel te veel leuke kleding, en ik heb nooit geld.

internetshopppeeeeeeeeeen

Nee, heb ik geen last van.

Ik probeer wel vaak naar verschillende winkels te gaan om dit te voorkomen :stuck_out_tongue: maar ik snap wel wat je bedoelt. Heel veel items zijn Of heel lief (veel te lief voor mij) Of juist heel stoer/edgy (ook weer niet wat ik zoek!)
De laatste tijd koop ik wat vaker accessoires om mijn standaard kleding op te leuken.