Hebben jullie dat ook wel eens??

Hee!
Laat ik me eerst even voorstellen, dat hoort op dit topicXD
Ik ben laura, 13 jaar doe gymnasium 3, maar ga daar wel mee stoppen, omdat het te moeilijk is. Ik zit op paardrijden, en werk bij een fokkerij, bij mijn verzorgpony’s. Ik zit op wedstrijdzwemmen om mijn body een beetje goed te houden, ik zit op zangles, en op koor. Dat was het denk wel zo’n beetje:)

Nu mijn echte vragen::

*ik heb niet echt zulke vriendinnen waarbij je echt alles kan doen enzo. Zegmaar niet iemand waarmee ik altijd ga shoppen, film kijken, uitgaan, en al die dingen. Ik ben de heletijd bang dat ik iets mis (is eiguluk ook zo) Maar ik vroeg me af, hebben jullie dat ook? Als jullie zulke dingen wel altijd doen, hoe ben je dan aan die vriendinnen gekomen?? Het klinkt heel zielug en hulpeloos, maar kbedoel, meiden onder elkaar, ya know;)

*Het lijkt wel of er geen leuke boyz bestaan:O kbdoel dat type die ik wil. Waarom bestaan er nou geen jongens die een beetje romantisch willen doen?!XD Weten jullie waar jullie zulke jongens kunnen vinden, want het lijkt wel of ik de enige ben die dat niet kan:P

Dat was het wel zo ongeveer:)

Dank je wel alvast voor het replayen:):couplekiss_man_woman:

Ik ken m’n beste vriendin al vanaf de basisschool, je zou misschien vriendinnen kunnen worden met iemand van de manege, zwemmen, koor? Kijk eens op school rond. :slightly_smiling_face: Met jongens kan je ook gewoon wachten, als er nu geen leuk type is, misschien over een tijdje wel? Niet te veel denken aan waarom je geen vriendje hebt, dan komt het vanzelf wel. :slightly_smiling_face:

Welkom op Girlscene Laura.
Op vraag 1: ik heb eigenlijk geen vriendinnen meer dus ik zou het niet weten :'3
En vraag 2: op jouw leeftijd zijn jongens sowieso niet leuk…laat staan romantisch.

okeee:) Thnx;)

*Ik heb ook geen beste vriendin ofzo nu, ik had dat wel maar ja, mensen veranderen. Als ik nieuwe mensen ontmoet dan vind ik ze vaak na een tijdje te saai. Ik zou ook wel zo,n beste vriendin willen hebben ofzo, maar ik neem niet snel genoegen met iemand.^-^
Ik heb gelukkig wel een vriendje waar ik alles mee doe.

*En dat 2e, sja, het klinkt cliché maar je moet niet zoeken. Gewoon afwachten, dan krijg je vanzelf iets met iemand waar je het niet mee verwacht ofzo.:3

Hoe komt het dat je 13 bent en al in de 3e zit?, je gaat meestal als je 12 bent van de basisschool af

dat jongens niet romantisch waren dacht ik ook maar dat blyken ze toch wel te zyn.

hoezo geen vriendinnen meer??:open_mouth:
en jaa, dat is echt vervelend… waarom worden ze niet es volwassen:P

heei
ik heb groep een een half jaar gedaan en toen ben ik naar groep twee gegaan,
dus heb ik de kleuterklas in een jaar gedaan…

Dat ben ik heel erg met je eens. Jongens rond 13 zijn oversekste zielige jongetjes die zichzelf véél te cool vinden met hun bjorn borg boxers en ze zeggen ouwe achter elke zin.

Of je weet zelf/toch

ik ken mijn beste vriendin van de basisschool
en heb vorig jaar ngo een nieuwe goede vriendin leren kennen die bij me in de klas zat
maar je moet gewoon even kijken of er ene meisje bij zit met dezlfde intresses enzo en dan kan je een keer vragne of ze mee gaat naar de stad enzo…
en leuke jongens is moeilijk op jou leeftijd
maar tegen de tijd dat je uitgaat enzo kan je wel eens een leuke jongen tegenkomen

hee Laura,
ik ben nu net 14 en ik heb dat ook wat jij hebt! heb wel vriendinnen maar niet echt van die hele leuke mensen waarmee ik dan wil shoppen enzo.
enkwa jongens wil het bij mij ook niet ( ze zijn zooo kinderachtig!!)
xx dominique doeii:zwaai:

hèhè, iemand die me begrijptXD

De leukste jongens komen op de momenten waarop je ze niet verwacht. Dat is mij nu 2 keer overkomen, dat ik dacht ik vind nooit meer een leuke jongen. Maar toen op een moment waarop je ze het minste verwacht of wanneer je eigelijk geen hoop meer hebt, kom je er een tegen :slightly_smiling_face:

dit komt me even heel erg bekend voor haha.