hebben jullie dat niet?

hoii
ik had dus een vraag aangezien ik meestal bikini’s/tankini’s koop met zo’n langer broekje zeg maar. De meesten van jullie kopen (volgensmij) zo’n kort broekje.
Mijn vraag was dus it dat niet heel ongemakkelijk in het zwembad ofzo en als je bijvoorbeeld in het water springt dat het broekje dan helemaal je kont ingaat (:

Als je gewoon de goede maat koopt niet haha :slightly_smiling_face:

up !

Nee.

Ik voel me meer op mn gemak in zo’n langere broek erbij, ook al heb ik die momenteel niet .

Ik heb die nog nooit aan gehad … waarschijnlijk heb ik daar ook veeel te dikke benen voor … dus ik draag altijd gewoon een zwembroekje … ook veel te dikke benen voor maarja.

Ik doe ook zo’n net iets langer broekje. Heb ook een bikini zonder maar daar voel ik me altijd onprettig in, dan moet ik daar constant op letten terwijl ik gewoon lekker wil zwemmen. Ik weet wel zeker dat het de goede maat is, want ik heb dat altijd bij alle bikini’s zonder pijpjes gehad, dat het niet goed ging zitten als je sprong ofzo (;

Dankje !

+1

En ik koop ook wel een echt broekje. Niet zo’n stukje stof met touwtjes aan de zijkanten. Het is wel schattig, maar ik zou echt schrik hebben dat het loslaat / verschuift. Maar met een gewoon broekje heb ik geen problemen!

oke dankjulliewel allemaal !

Je kunt ook van die broekjes met een brede band kopen. Die blijven beter zitten.

http://www.brasandhoney.com/productimages/alsolike/20022012_134031.jpg

ik heb 2 zwembroeken, zo tot net boven mijn knieen. zit prima. laatste keer dat ik ging zwemmen was toch 3 jaar geleden maar ok.

Daar heb ik dus echt nog nooit last van gehad en ik heb altijd een ‘gewoon’ bikini broekje aan …

ik vind het altijd zo ugly als het overal inkruipt, if you know what i mean…