Hebben jullie al geklaagd?

[i]Hi,

Tijdens het examen is het bij 't Laks heel erg druk.
Wie heeft er al geklaagd over de examens enzo?
En op welk niveau ( vmbo/havo/vwo ).

Ik nog niet in ieder geval, zit op t vmbo-tl. Ik heb eigenlijk het idee dat bijna niemand van het vmbo-tl heeft geklaagd over de examens.[/i]

Ja, ik heb al geklaagd op Laks (voor mn zus dan, ik doe nog geen examens ;$) Bij havo, ckv of geschiedenis dacht ik :stuck_out_tongue:
Als je zegt waar ik moet klagen wil ik best wel mn naam&telefoonnummer&e-mailadres invullen :wink:

X
Samira

Nee, ik heb nog niet geklaagd
heb dan ook geen problemen met Nederlands gehad…

Ja maandag VWO Nederlands

Zit ook op Vmbo-tl & heb al 3 examens gehad. Nergens last van gehad.

Ja, bij Nederlands vwo.

^ Waarover hebben jullie geklaagd?

Dat er te weinig meerkeuzevragen zeker, vergeleken met andere jaren (nu 4, het waren er 10-15) en dat je met open vragen meer tijd kwijt bent
En dat de samenvattingsopdracht nogal vaag was. Ik vond de tekst sowieso lastiger dan voorgaande jaren, en ik snapte niks van puntje 2 van die opdracht!

Geschiedenis. een domme laatste vraag over een brug.
het was trouwens een heel moeilijk examen van geschiedenis, vond ik dan.

Ik heb nog niet geklaagd, was met Nederlands eigenlijk wel blij :slightly_smiling_face:. Ik doe meestal open vragen namelijk beter dan meerkeuze-vragen. Maarja, de norm kan dr alleen maar van omhoog gaan :grinning:.

Ik wou wel klagen maar ik moest al me gegevens invullen toen dacht k laatmaar, maar ik wou klagen voor puntenaftrek als je teveel woorden in een schrijfopdracht heb.

ja die stond bij ons helemaal niet in de stof, later moest me moeder me uitleggen dat met dat spoor joden vervoerd waren ofzo? zoiets, ik ehb maar opgeschreven dat het toeristische waarde had enz, dus inkomsten voor rotterdam omdat er mensen ernaar komen kijken lulverhaal xD.

maar dat was op zich een logische vraag ,dus daar heb ik niet over geklaagd.
ik wou wel eigenlijk klagen over een wiskunde vraag, een met de blokjes (vraag 15) vmbo tl stond ‘dit is het vooraanzicht’ maar dat was dus kennelijk het onderaanzicht ofzo. hji klopte gewoon niet.
ik heb hem me vader laten maken en die kwam er pas na een kwartier uit en zei ook dat hij wel klopte, maar dat het idd gen vooraanzicht was.
daar wou ik over klagen maar hij deed t niet.

[i]Ik vind het ook onzin, maar enigzins kan ik het begrijpen.

Maar voor het VMBO-TL Nederlands zijn er toen ik vanochtend had gekeken ong 998 klachten binnengekomen :’]. Dus dat zit wel goed met die norm.

Edit; nu 1005 voor Nederlands.[/i]

hoe kan het dat er zoveel klachten binnengekomen zijn dan? ik vond hem best makkelijk… had maar 1 meerkeuzevraag fout, dus het ligt nu aan de samenvatting en het artikel (A)

[i]Ik vond m ook niet zo moeilijk, maar ik ga er vanuit dat ik de volle punten krijg met de samenvatting & artikel.
Ik had maar 8 meerkeuze vragen fout :blush: ( schandalig ).

Hier kijk ik iig op;
http://laks.eindexamens.nu/statistieken/[/i]

Jup! Latijn en Wiskunde…

VMBO-TL
Over engels, te hoog niveau.
Over geschiedenis ga ik misschien nog klagen en over Kunstvakken BV II

ja, vandaag heb ik geklaagd over Engels van gister! dat er teveel gatenteksten waren en ook van een te hoog niveau…

Heb nog niet geklaagd,
vond eigelijk alles een makkie ( vmbo tl ) al vond ik het proefexamen ( examen van vorig jaar ) engels wel een stuk makkelijker dan dit jaar!

haha ja klopt! eigenlijk gewoon een inzicht vraag maar ik heb gewoon iets bedacht. ik had ingevuld dat de boten en schepen er nu nog langs konden (omdat er boven stond dat het een heffingsbrug was).

voor de rest vond ik engels ook veel te veel tekst invul vragen! en van sommige woorden wist ik daar de tekst echt niet van.
Met nederlands heb ik echt heel veel moeten schrappen met de tekst omdat er maar vet weinig woorden gebruikt mochten worden enzo.