hebben jongens het onderling over meiden?

hoi,
ik vroeg me eigenlijk af, zouden jongens het onderling hebben over meiden? en dan niet over; ah die is echt lekker.
maar echt als jongens bijvoorbeeld verliefd zijn en dat met hun vrienden willen delen, zouden ze dat dan doen? dat is echt iets wat ik me al zo lang afvraag, doen jongens dat onderling?

Ja.

Yap. ;3

Echt wel

ja ik denk het wel, de meesten misschien niet zo uitgebreid, maar ik denk dat ze er met goede vrienden wel over praten.

jup

Ja.

ik begon me het laatst namelijk af te vragen nadat een vriend van m’n crush (die mij waarschijnlijk ook leuk vind) hele geheimzinnige dingen begon te zeggen tegen mij toen ik het zeg maar over m’n crush had.
voorbeeld, het ging dus over de ggd die over balhaar ging vragen, mijn crush had tegen mij gezegt (vraag me niet waarom, we hadden nogal humor denk ik), ja die man vroeg aan mij of ik haar tussen m’n benen had.
en toen had ik dus een gesprek met zijn vriend en ik zei zo;
ja *** (crush naam) zei tegen mij dat die man dat aan hem had gevraagd.
en toen zei die vriend:
ja daar wil *** (crush naam) het wel met jou over hebben he.

en toen dacht ik; he zullen jongens het daar onderling over hebben? haha.

Dôh. Jongens zijn ook geen gevoelloze wezens…

jaa

Natuurlijk, waarom niet.
Al praten ze er natuurlijk op een andere manier over dan de meeste meisjes onder elkaar doen.

Dat je dat nog moet vragen.

Lijkt me wel

Jup, lijkt me ook

Ja =)
Mijn vriend heeft tegen zijn vrienden gezegd dat hij niet goed is met relaties, maar hoopt dat dit blijft enz.
Gewoon op een normale manier, dusja =)
En dat doen zeker meerdere jongens.

-

ja, maar volgens mij vertellen ze het alleen als het al echt serieus begint te worden.

Dat bedoeld ze niet, ze bedoeld echt over gevoelens enzo.

dat ligt aan de persoon, want ik ken er genoeg die het wel doen en dan heel uitgebreid, maar sommige jongens vinden het heel moeilijk om erover te praten.

Volgens mn vriend doen jongens het wel, maar zijn de meesten gewoon echt slecht in advies geven of zeggen wat de ander moet zeggen, dus hij vindt het nutteloos om met zn vrienden te praten over zn gevoelens en daarom doen hij en vele anderen het niet veel x].