Heb onnodig teveel gezeurd tegen mijn vriend.

Heeeey,

Ik heb nu twee maanden verkering met een jongen, hij is echt super lief en ik vind hem super leuk. Alleen woont hij erg ver weg, dat is niet heel erg alleen ben ik erg onzeker over mezelf en heb nog maar 1x eerder een vriendje gehad. Hij is dus niet zo erg van het praten via app en ben daar nu een beetje overgaan zeuren waardoor het alleen maar erger werd omdat hij denk ik alleen maar meer begin na te denken over wat hij zei. Maar toen ging ik kezen op internet dat heel veel jongens niet zo praterig zijn op app en heb ik ook wel door dat ik teveel heb gezeurd tegen hem. Ik wil het nu weer goed maken maar heb geen idee hoe want dan begin ik weer te zeuren ben ik bang…

Zeg gewoon dat hij je, telkens wanneer je opnieuw begint te zeuren, je erop mag aanspreken. Vaak doe je het ook onbewust, en heb je het pas even daarna door dat je eigenlijk aan het zeuren was.

+ Leer accepteren dat jongens niet zo veel praten via de app.

Ja dat probeer ik ook wel maar ik spreek hem zowat alleen over de app want we wonen 200 km van elkaar af

Misschien moeten jullie dan vaker bellen?

Ja dat is wel een goeie alleen hoe zeg ik dat zonder dat het weer zo zeurderig overkomt

Nu heb ik gezegd :
Ik weet dat je niet veel tijd heb vnv maar wou toch even zeggen dat het me spijt dat ik zoveel zeur want je bent gwn super lief en goed zoals je bent als ik weer begin te zeuren mag je me er best op aanspreken want vaak heb ik het niet eens door

Ja dat is toch goed. dan weet hij dat hij dat gewoon mag zeggen en jij weet wanneer je aan het zeuren bent. Goed toch?

Ja dank je x

Geen probleem!