heb me dood gelachen

we hadden het met engels over warenhuizen , kwamen de raarste dingen c1000,bol.com en dat soort dingen ondertussen vlogen er geos en alles door het lokaal ging stuk . die vrouw dus en preek geven dat we druk waren , steekt en meisje haar hand op : mevrouw weet u dat mister fox op tv komt ? die vrouw weer boos hele klas ging stuk. later zo waar wil je winkelen en jongen : ladies fashion . wist ie niet wat et was zo grappig hij helemaal stuk . dus hadden we het over de keuken afdeling wou ook iemand heen wist ook niet wat het was . dat meisje weer ze wil en theepot ik ging stuk dus ik zeg bij de blokker is en theepotplasser XD ging weer de hele klas stuk mochten we niet praten dat meisje had al strafwerk , zo van ze gaat en thermoskan kopen , ik zo daar plast die man in , leraares niet gehoord dat meisje weer egt ik zo : OOK iets te hard kreeg ik strafwerk .
ok klinkt stom maar was hilaris
xx

Ik ga dit niet eens lezen.

en hou oud ben jij?

13

Zulke dingen kunnen in het wwjneek.

hahahahahahaha, en geloof me ik lach niet omdat ik het verhaal zo grappig vind.

het klinkt stom maar was zo grapig

http://420askit.com/htgb/wp-content/uploads/2011/10/obama-lmao.jpg

Waarom maak je hier een topic voor aan?

omdat het gwn grappig was en ik melig ben

^Omdat het een 13-jarig meisje is die regels lezen en in ABN te typen erg lastig vindt.

dat is waar weet je XD

^hahaha

Natuurlijk is het waar, maar voor anderen is het zeer frustrerend. Het hele forum wordt namelijk vaak bestookt met trolls en dan zitten we niet op nog zo’n “melig 13-jarig meisje” te wachten.

en blondheid bij mij erg te merken is

:’)

Fijn voor je, maar zijn wij daar geïnteresseerd in?

op me oude sgool was nog erger

grappiiiiig

SLOTJE GRAAG.