Heb jullie advies supererg nodig!:'(

Ik heb dus een vriendje, hij is mijn eerste. Morgen hebben we 1 maand, maar ik twijfel best wel :S hij is heel lief enzo, maar soms heb ik het gevoel dat hij niet meer zo verliefd is… maar als ik er dan naar vraag, zegt ie dat ie nooit aan ons getwijfeld heeft. Ik heb dus ook nog nooit gezoend, hij wel eerder, en hij zegt ook elke keer dat ie me wil zoenen, en vorige week toen ik met hem had afgesproken, stuurde hij daarvoor een smsje of hij me die dag mocht zoenen, ik had dus ja gezegd, maar aan het eind had ie het nog niet gedaan:O ook hebben we nooit echt lichamelijk contact zoals handen vasthouden of knuffelen enzo. Als we naast elkaar zitten, raken alleen soms onze schouders of benen elkaar, meer niet. Hierdoor ga ik ook heel erg twijfelen. Ook erger ik me soms aan dingen van hem, maar als ik er dan later over na denk, denk ik dat hij daar ook nix aan kan doen… Help me alsjeblieft, wat moet ik doen?:’(

Dus jij twijfelt omdat je denkt dat hij twijfelt?
Hmm, heel herkenbaar, mijn vriend heeft dat ook gehad, en ik zelf ook.
Wij praten er nu heel open over, misschien dat jij dat ook kan doen?

Neem zelf eens wat initiatief!
Geef hem onverwacht een kusje of pak gewoon zijn hand vast!
Misschien is hij te verlegen om iets te ondernemen :grin:

Mischien is hij gewoon bang om iets te doen dat jij nog niet wilt,
Zoals hier boven gezegt word, Neem zelf het initiatief!

Ik denk dat hij inderdaad te verlegen is. Een vriendin van me had dit ook, maar zij ondernam zelf niks. Vervolgens heeft ze de saaiste relatie ooit gehad omdat die pipo te schijt was om iets te ondernemen en zij ook. Maak niet dezelfde fout en zet zelf de eerste stap!

Pak eens onverwachts zijn hand of zo als jullie in de stad lopen. Dat is een begin en toch niet zo moeilijk? Ik bedoel; het is wél je vriendje. Of geef hem eens een dikke knuffel. Je hoeft toch niet meteen te zoenen dan? :3.

Volgens mij moeten jullie nog aan elkaar wennen. Bedenk je dat hij ook heel verlegen kan zijn, als je het wachten zat bent dan zet jij toch zelf de eerste stap? Je hoeft hem niet te zoenen, maar zijn hand vasthouden ofzo? Gewoon wat meer tijd samen doorbrengen, ik denk niet dat je al bezorgd hoeft te zijn hoor.

haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

pak gewoon es voor de grap zijn hand vast ofso. hij zal em heus niet wegtrekken en alstie dat wel doet weet je dat et niet okee is.

Ik denk dat jij gewoon zelf het initiatief moet nemen.
Hij denkt misschien wel dat jij liever geen lichamelijk contact wil hebben.
Als hij jou wil zoenen wil hij vast ook wel je hand vast houden (bijvoorbeeld) :wink:

Zelf initiatief nemen! Hij is je vriendje dus wat kan er mis gaan? Hij heeft zelf aan je gevraagt of je met hem wil zoenen dus hij wil echt wel lichamelijk contact. Begin met zijn hand vast houden en geef hem een kus op zijn wang.

Haha dat was bij ons ook zo. En het begon met dat ik aan het nagelbijten was, en hij pakte toen mijn hand en zei dat ik niet meer moest nagelbijten. Zo hebben we vet lang gezeten, en daarna kwam ook de zoen =).
Gewoon initiatief nemen, en niet te lang over nadenken!

[i]oke, dank jullie wel voor alle tips en steun:) we gaan morgen/vandaag naar de film dus ik ga denk ik wel iets proberen:) khou jullie op de hoogte;)!

Xx houvanjullie[/i]

ik hoop dat jullie dit voor me willen lezen en dat jullie er op willen reageren, wand ik heb echt jullie hulp nodig.

Nou ik heb een tijd geleden een jongen leren kennen waar ik nu best wel veel voor voel. ik vind hem egt leuk, en het maakt me bij hem niet zoveel uit dat hij niet de knapste is. Hij is ook zkr niet lelijk.

maar hij is altijd heel lief en als hij smst dan typt hij best wel vaak: hee lieveschat en natuurlijk aan het eind van het smsje :kusje
hij zit me ook vaak te plagen en hij heeft me ook al eens uit gevraag, alhoewel dat toen mis was gelopen en we dus uiteindelijk niks konden afspreken.

maar ik weet dus best wel zkr dat hij me leuk vind, maar soms twijfel ik of hij nogsteeds zoveel gevoelens voor me heeft. misschien is dat heel normaal dat ik bang ben dat hij niks meer voor me voelt. maar hij smst niet meer zoveel, wand hij is druk met werken enzo. en hij heeft ook eigenlijk niet zoveel aanleiding om me te smsen.

hij heeft me wel beloofd dat we zouden afspreken …en dt we nog een filmpje zouden gaan kijken … maar daarover heeft hij me nogsteeds niet gesmst. eigenlijk wil ik hem daarover heel graag smsen maar ik ben bang dta ik dan te opdringerig over kom. en dat ik me zelf voor paal zet.

wil je meer over mijn verhaal weten dan staat op deze link mijn hele verhaal: http://forum.girlscene.nl…list_messages/155640/last

al je iets omhoog scrolt dan zie je een lang verhaal staan. als je dit en het verhaal van de link wil lezen dan zou ik erg blij zijn … ik hoop ook dat jullie op mijn topic willen reageren en me willen helpen.

xx

De film was een totale flop. De hele film wenste ik dat ik overal was behalve bij hem, hij zat alleen maar te eten en te drinken. Ik ergerde me kapot aan hem. Echt, als hij me toen had gezoend, had ik het gewoon afschuwelijk gevonden. Ik wil gewoon niet met hem zoenen. Kzat de hele tijd na te denken en ik weet het nu zeker: ik ga het uitmaken… Ik vind het echt heel jammer en zielig maar ik ga hem niet aan het lijntje houden…

Tja, als je na een maand nog niet eens handen durft vast te houden is het misschien maar beter ook.

Inderdaad, het moet ook ‘‘uit jezelf’’ komen, en je kan niet verwachten dat je vriend steeds het initiatief neemt,.

Nou ja, misschien idd wel beter als je elkaar niet echt kunt vertrouwen en geen lichamelijk contact met elkaar kunt hebben…