Heb jij zelfvertrouwen of ben je onzeker?

heb jij zelfvertrouwen of ben je onzeker?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[s]Ik ben onzeker :flushed: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/s]

Ik zou mezelf niet onzeker noemen, maar ik heb ook niet veel zelfvertrouwen. Bijvoorbeeld: Ik heb er geen problemen mee om in m’n eentje naar de wc te gaan/ alleen het schoolplein over te steken in de pauze/ … Maar ik zou niet het lef hebben om zomaar op een vreemd iemand af te stappen om iets te vragen.

niet alleen naar de wc durven of schoolplein over te steken? wtf

hangt ervan af. Soms onzeker, soms vol zelfvertrouwen.

niet echt vriendelijke reactie, dat kan toch?

ontopic: ik ben eigenlijk best zeker over mezelf. niet over alles, absoluut niet. maar ik denk regelmatig: ach, ik ben best leuk (:

Ik heb een grote bek, dat weet ik heel goed, maar ben zo onzeker als de pli-pla-pleures. Ik denk gewoon puur niet na =) 's avonds ga ik dan pas nadenken en piekeren. Oh, en ik ga in principe bijna alleen met jongens om. En word dan gek als ik er eentje leuk vind, dan ga k stotteren en word ik gek, dat vinden de andere jongens erg… apart :stuck_out_tongue:

Ik ook van jou.

Maar je zou eens moeten weten hoeveel vriendinnen van mij dat niet durven.

Ik ben best wel onzeker.
Niet dat ik niet alleen naar de wc durf, maar ik zou bijvoorbeeld veel liever hebben dat er iemand meegaat als ik iets aan de conciërge moet vragen, dat soort dingen durf ik niet zo goed nee.
Maar ook op andere gebieden ben ik best onzeker.

meestal ben ik wel onzeker, als ik over het schoolplein loop of alleen door de aula, dan kijken mensen je zo aan, echt irri xd. Soms zit ik gewoon niet lekker in mn vel. Maar dan denk ik weer, ach wat boeit mij het ook wat ze van me vinden…

Beiden. Ik weet gewoon wat ik kan en daar ga ik niet bescheiden over doen. Verder zijn er ook genoeg vlakken waarover ik onzeker ben, stiekem ook op sociaal gebied.

Over uiterlijk, eig heel apart. Aan de ene kant kan het me niet boeien wat mensen van me vinden ik loop zonder pardon met mijn gifgroene Dr. Martens over straat. Maar aan de andere kant, ik wil wel dat mijn persoonlijkheid goed op anderen overkomt, of ze het mooi vinden zeg ik BOEIEN, ik vind het erg jammer maar ik ben eerder opzoek naar begrip dan goedkeuring. Ik kan ook wel onzeker over mijn uiterlijk worden, maar dat is meer omdat ik eig niet zeker ben over mijn outfit en ik haast had etc. Als ik dan eenmaal heb besloten dat ik vanmorgen de verkeerde keuze heb gemaakt kan ik er de rest van de dag chaggo over zijn. Daarin heb ik eig wel hoge standaarden over hoe ‘leuk’ ik er elke dag uit moet zien, maarja, dat doe ik zelf niet anderen.

ik ben vanaf de 1e onzeker meisje naar een zelfverzekerd meisje gegroeit (A) zit nu in de 5e.
khad besloten gewoon mezelf te zijn, niet schamen voor wat je zelf doet enz.
en twerkte echt!
gewoon doen waar je zin in heb. als je zelfverzekerheid uitstraalt wordt je veel eerder geaccepteerd dan een erg onzeker figuur.

tuurlijk ben ik niet op alle gebieden zelfverzekerd… maar onzeker zou ik mezelf niet noemen.

onzeker :woman_facepalming:

Maar ik kan wel stevig van me afbijten hoor. :pensive:

Ik ben niet spontaan, soms geneer ik me snel maar ik doe die wel van alles (eigen stijl sowieso qua uiterlijk, humor, acties, et cetera).
Ik vind dat ik zelfverzekerd ben. En elke keer als ik dat zeg krijg ik weer een boost :'D

sorry, maar ik vond het gewoon een beetje raar als je niet alleen naar de wc durft. bij ons op school kijken ze je juist raar aan als je een hele vriendinnenclub naar de wc ziet lopen xD

Geen van beide. :’) Het is bij mij zó wisselend dat ik er geen touw aan vast kan knopen.

De ene keer wil ik mezelf van een flatgebouw werpen zo erg haat ik mezelf dan, de andere keer word ik gewoon bijna arrogant en voel ik me beter dan mijn klasgenoten. (dat is overigens wel slecht vind ik)

Een echt stabiel zelfbeeld heb ik dus niet…

iedereen denkt altijd dat ik super zelf verzekerd ben… maar ik heb ook mn onzekere momenten hoor maar alleen naar de cogierge ofzo geen probleem… ik zit daar al zo lang op school die gilt s morgens al goede morgen naar me over t schoolplein alleen zo op een leuke jongen af stappen NO WAY! (dat is ook een probleempje tips zijn welkom!)

Ik denk dat iedereen wel eens onzeker kan zijn over iets hoor.

Ik ben minder onzeker nu mijn haar is geverft, en m’n eigen stijl heb gevonden.