Heb jij weleens iemand gedumpt?

Hoi!
ik weet niet of hier al een onderwerp over is, maar ik dacht dan maak ik die er aan. Wilde even weten of jullie weleens iemand gedumpt hebben, of dat moeilijk was en hoe dat verliep?

Ik zit daar namelijk steeds meer aan te denken, maar blijf t zo moeilijk en erg vinden daarom wilde ik even vragen wie hier wel ervaringen mee heeft.

xoxo

ik heb welleens iemand gedumpt ja,
maar nooit via een smsje of msn, dat vind ik echt laag.

heb trouwens vaker ‘afgewezen’ dan gedumpt…

ja die is er al :slightly_smiling_face:

Ja maar ik ben van mezelf niet subtiel, dus eigenlijk was het beide keren vrij bot en lullig, ookal bedoelde ik het zelf helemaal niet zo.

Ja, maar dat was hun eigen schuld.
Ik heb het wel altijd face-to-face gedaan.

Ja, heb ik gedaan.
eh, nee het was niet moeilijk ofzo, omdat ik 'm écht niet leuk meer vond.

ja, maar… they had it coming ;d

Jaa heb wel eens iemand gedumpt, maar daar zit ik niet echt mee. ik vond die jongen echt niet meer leuk en er waren zoveel dingen gebeurt tussen ons dat het gewoon helemaal over was. en als ik dan bij hem was gebleven dan had ik me alleen maar rotter gevoeld

Mijn 1e vriendje
Hij had nauwlijks tijd voor mij, op een avond belde ik hem, en hij zei doodleuk: ‘‘Ben in Amsterdam, feesten!!’’. Opzich niet erg, maar ik zou die avond met hem afspreken, maar hij belde op en zei: ‘‘Schatje ik ben ziek’’. Nee dus, en dat was écht niet de 1e keer. + hij gebruikte ook z’n vader als smoes (als we hadden afgesproken). Maar verder nooit iig, heb nu echt een serieuse relatie, van 20 maanden ( :

Ja, maar nadat hij me eerst gedumpt had & hij spijt kreeg en het weer aanging.
En toen hoorde ik dat hij de avond dat het uitging alweer bij een ander meisje zat en maakte ik het weer uit.

ja 1 x en ik vond het vreselijk zielig, omdat hij me nog zo leuk vond.

zoekfunctie idd