Heb jij strenge ouders?

titel zegt het al,
een vriendin van mij mag echt niks! als ze ooit in haar leven een tattoo zou nemen mag ze het huis niet meer in.
op school laatst kregen we een workshop hennatattoo’s, haar ouders vonden dát zelfs al niet leuk. ze mag ook geen waterproof make-up?! idunno why?
maar iig, heb jij strenge of overbezorge ouders ?

Nee, als ik dingen gewoon vraag mag ik bijna alles. Maar ik zou ook geen tattoo mogen, maar ik vind niet dat je daardoor aangeeft of je ouders streng zijn of niet.

Nee (:
nouja ze zijn soms wel bezorgd maar dat hoort denk ik bij het ouderschap (ook al ben ik bijna 20 XD)

Ik mag mijn handen dichtknijpen (:

nee ook niet echt. Ze zeggen soms wel dat iets niet mag ofzo maar ze hoeven toch ook niet altijd ja te zeggen. Zo zijn ouders nou eenmaal.

nee ze zijn niet streng, maar proberen wel dingen te voorkomen…

zo mag ik bv. geen bepaalde piercings hebben, of willen ze liever niet dat ik uitga!
maar dit is puur uit veiligheid, dus ik begrijp ze eigenlijk wel.

ja, zeker strenge ouders -.-

Vroeger waren ze zoooooo streng. Nu niet meer. Gelukkig.

op sommige punten wel, ik mag bijvoorbeeld een tattoo en motorrijden en zo maar als het op uitgaan aankomt ho maar -.-

Nee ze zijn niet streng :stuck_out_tongue: Als ik iets gewoon vraag mag het meestal :wink: Maar vragen is het probleem van de meeste tieners (die meestal denken dat ze het zelf wel mogen bepalen enzo)

ze zijn zeker niet streng maar laten me geen dingen doen die eigenlijk verboden zijn. Ik mocht bijvoorbeeld pas uitgaan toen ik stipt 16 was. Dan moet ik wel zorgen dat ik niet alleen naar huis fiets. Ze hebben liever dat ik om 5 uur 's nachts veilig met meerderen thuiskom, dan dat ik om 1 uur in m’n uppie naar huis fiets.
Of ik een tattoo mag… mm ik weet niet, ik denk dat als er een speciale betekenis aan verbonden zit wel. Als ik in een opwelling echt een huuuuge hello kitty tattoo wil, mag dat natuurlijk niet.

De mijne dat dus ook.

Mijn ouders zijn totaal niet streng.

Neeee, mijn ouders zij absoluut niet streng.
Mijn ouders zijn gescheiden en me vader is zelfs een beetje TE lief haha die zou je echt in alles vrij laten.
En van me moeder mag ik ook vrijwel “alles” als ik het maar vraag en eerlijk erover ben.

Op het gebied van jongens zijn mijn ouders streng.
Zo heb ik nu bijna twee jaar een vriend en nog mag ik niet bij hem op de kamer
(wat we toch doen aangezien ze dat niet echt kunnen controleren),
hij mag niet bij mij op de kamer, laat staan logeren, laat staan met hem op vakantie.
Met uitgaan moet ik op tijd weer naar huis (denk 1 uur).
Maar voor de rest zijn ze niet echt streng ofzo. Ik zou gerust een tattoo en piercing mogen.
Maar dan wilt mijn moeder er ook meteen een wat ik echt een no-go vind dus ik neem er maar geen :’)

Vroeger mocht ik niet zoveel van me moeder
Maar sinds ik 16 ben zijn ze stukke soepeler geworden.
Was gister gaan stappen terwijl ik in proefwerkweek zit :’)

nee, ik mag bijna alles.

Op het gebied van ‘bezorgheid’ zijn mijn ouders streng. Ik moet altijd om 6 uur thuis zijn (en ik ben 15), en dan mag ik ook écht niet meer naar buiten. Dat haat ik wel. Verder zijn ze ook écht helemaal anti-piercings.
Van mijn moeder mag ik mijn haar als ik wil knalgeel verven, maar een tongpiercing/industrial laten zetten mag absoluut niet. T__T’’

Oh, en mijn moeder vind dat ik ‘maar vreemde schreeuwmuziek’ luister. Pff. :’)

mijn moeder is wel erg bezorgd, maar over het algemeen zijn mijn ouders best relaxed. zolang ik ze maar vertel wat ik allemaal uitspook :wink:

nee helemaal niet :slightly_smiling_face: alleen kan mijn moeder soms wel erg bezorgd zijn.

Ik heb echt absoluut geen strenge ouders. Ik mag zowat bijna alles van ze, al zijn ze wel altijd bezorgt etc.

Nee, mijn ouders zijn helemaal niet streng.
Ze willen natuurlijk wel altijd afspraken maken enzo,
maar dat vind ik juist goed, en dan mag ik ook gewoon zelf mee beslissen (: