Heb jij ook zulke sclechte leraren op school!?

Heb je wel is van die leraren op school die het geen bal schelen als je iets aan hun vraagt over het pw van de volgende dag. Of als je op je up een goed antwoord fout is gerekend hij/zij daar niets aan doet! En allemaal van die zooi. Het nieuws zegt het we hebben (goede) leraren te kort! Ik wil graag van jullie weten of dat ook op jullie school zo is. Of jullie alleen maar te oude, te jonge of te slechten leraren op school hebben.

Ja… We hebben er wel 1, voor economie… Zij kan geen orde houden, en legt de sommen niet uit. Halloooo ik moet wel slagen dit jaar :stuck_out_tongue: Maar, ik ben ook geen engel in die les :zipper_mouth_face:

Jep. Die voor Natuur en Gezondheid (VErzorging en biologie in 1). Eerst hebben we niks en dan opeens vet veel. Je mag alles doen! En we hebben de laatste paragraaf niet af hebben we al een pw over dat onderwerp -.-

Ik heb genoeg leraren op school die totaal geen orde kunnen houden. En er zijn d’r ook een paar die dan 1x iets uitleggen en dan verwachten dat je alles pico bello zonder hulp kunt maken, en als je dan iets vraagt dan ‘‘heb je niet opgelet’’. Etc., etc.

Vorig jaar hadden we een enorm slechte leraar voor engels, die is daarna ook ontslagen. Maar nu lopen we wel een jaar achter.

Ik had een paar jaar terug een hele slechte voor wiskunde. Zelfde de andere leraren keurde haar af.
De leerlingen die normaal een 8 haalde haalde bij haar een 6.
Die normaal een 6 haalde bij haar een 4.
(ze deelde dus constant 4’en uit)
Ze kon geen orde houden, niet uitleggen, schreeuwde alles bij elkaar en had áltijd de pik op mij :pensive:
(Misschien kwam dat omdat ik haar oma bakkebaard noemde… die had ze namelijk :crazy_face: )
Niet erg prettig als het je mentor is en je ouders steeds met haar willen praten over je wiskunde cijfer :pensive:

Ja en die geeft filosofie -.-’
Wat een fläkt is dat

Godd. Ja, heleboel maar één slaat alles. Hij is gewoon gek. & Hij is, nadat hij ruzie met onze klas heeft gemaakt, niet meer op school gezien… (A)

die van fysica en chemie (we hebben ze dus voor 2 vakken -__-)
Als je iets aan haar vraagt, zucht ze eerst heel hard net alsof we dat al 5 keer hebben gevraagt.
En ze geeft zo slecht les, dat het klasgemiddelde op fysica op ons maandrappot 35% was, dus dat zegt toch al iets :stuck_out_tongue:

jaa… vreselijk irritant zijn ze!

We hebben een vreselijke gymleraar op school die kinderen uitscheldt en de domste spelletjes verzint waarmee je zomaar een 3 hebt … verder weet k ff nie

1 leraar die biologie geeft is echt raar :S. Hij laat ons iedere les een kwartier niksen en later is die ook nog boos want wij schieten niet op :S. Het is ook een rare vent, hij was mijn mentor in de 1e en hij deed niks aan mijn problemen! En nu slijmt hij tegen mij, maar als hij dat doet dan kijk ik hem altijd heel vreemd aan XD.

wij hebben ook slechte leraren joh,
die van wiskunde die luisterd niet naar je, en hij probeerd altijd gelijk te krijgen en hij lost echt allees op met strafwerk. en hij liegt alles aan elkaar als hij in het nadeel staat. of als die niet kan winnen in een duscussie ofzo.

Ja =l, beetj te veel eigenlijk.
ik denk dat elke school slechte leraren/leraressen hebben :astonished:

Ja wij hebben er wel erg veel, maar ze kunnen ze niet ontslaan door het leraren tekort.

Ik zit in de examenklas en zit nu zonder nederlands lerares, hiervoor hadden we 1 hele slechte die geen orde kon houden en nu is ze terug naar Suriname, andere kinderen ook uit de examenklas hebben 3 maanden geen Biologie gehad, waardoor ze nu een enorm grote achterstand hebben, en wij hebben ook een hele slechte lerares voor Engels… we leren daar echt niks.

Verder is onze Economie leraar heel erg vaak ziek, waardoor wij heel erg ons best in ons eentje moeten doen zonder ondersteuning en dat is voor kinderen die moeite hebben met economie heel erg lastig… de Frans leraar is bij ons ook niet optimaal, uitleggen kan hy niet, maar wel orde houden… je krygt je voldoendes omdat je je boek op tafel kan laten liggen met repetities en so’s.

Mijn enige goede leraressen zijn voor; Duits, Aardrijkskunde en Maatschappijleer, alleen is die van maatschappijleer ook heel erg vaak ziek. Eigenlijk is de lerares van Duits de beste, zij probeert echt kinderen met moeite te helpen d.m.v bijles in haar eigen tijd! Echt heel erg lief is zij!

Dus…ja…onze school is er erg slecht aan toe… ik weet dan ook niet hoe ik mijn examen ga halen, teveel uitval en in de lessen zelf leer je dan ook niets… ik heb liever dat hiervoor een petitie komt dan voor minder uren…!

Ik dus ook één voor bio… vreselijk mens

ja! oke ik weet niet of het een leraar is maar ik haat hem verschrikkelijk! ik ben overgeplaatst van broekhin roermond naar broekhin zorgcentrum! en iedereen zegt oo daar zitten allemaal shabben en zo maar dat is echt niet zo ja okey sommige zijn echt druk en zo maar ik ben zo dus gewoon echt niet! ik bekogel leraren niet met passers, geodriehoeken, propjes papier of sla ze! en die leraren doen zo precies terug sommige dan! en dat is echt lachen en zo echt, maar een leraar begon me helemaal uit te schelden en zo! stuurt me zomaar het lokaal uit omdat ik niet wist wat ik moest doen, de vorige les had hij me niks uitgelegt niet bij welk hoofdstuk we waren waar ik aan moest werken of wat geen huiswerk opgekregen! j begon helemaal te zeiken hij zo ja waarom ben je overgeplaatst naar hier, ik zo daarom want hij deed al vet achterlijk dus ik had echt zo iets van gaat je niks aan! hij zo ja heb je hier al zo’n gedrag vertoond waaromje hier zit e zo! achterlijke vent echt niet normaal en hij zo ja je moet je maar eens normaal gedragen en mee doen met de les! =S sommige snap ik echt neit! ik ga dat acht wel melden maar ja xD kutkop

JAA VRESELIJK!! :nauseated_face:
ik wil daarom volgend schooljaar naar een andere school…
ik heb echt leraren die er zelf niks van snappen en alleen maar lopen te krijsen!! :woman_facepalming:

overal zijn er wel slechte leraren

Jup, wij hebben een hele erge, mijn engelse lerares, volgens mij ligt ze 's nachts echt gewoon te huilen ik heb echt medelijden met haar. Per les (70 minuten) behandelen wij misschien een halve opdracht, verder komt ze niet omdat ze echt géén orde kan houden en aangezien onze klas daar ontzettend van profiteert…