Heb jij nog een oud Neopets account of voor mij? :')

Hihi dit is best awkward, maar ik ben gezakt en ik ga dit jaar alleen maar werken dus ik verveel me. Daarom speel ik weer Neopets.

Mijn oude account (met 1 mil erop) hebben ze verwijderd omdat ik te lang niet had ingelogd dus nu moest ik weer opnieuw beginnen :’)

Sorry als dit niet mag op Girlscene, maar als iemand nog een account heeft… mag ik dat account dan misschien hebben? Of kun je me spulletjes sturen die je niet meer nodig hebt?

Als je me spulletjes wilt geven note ik je mijn username, ik durf hem niet hier neer te zetten namelijk!

ALVAST HEEL ERG BEDANKT!

Haha sorry, als ze ongebruikte Neopets accounts verwijderen zou mijne al helemaal verdwenen zijn xD 1 dag gespeeld volgens mij. Vond het niet zo.

huh verwijderen ze dat echt? ik heb een account waar ik al 5 jaar ofzo niet ben ingelogd en hij is er nog :")
maar ik weet het wachtwoord niet meer haha

Oh , daarom was het verwijderd. xD Ik wilde herinneringen terugbrengen en het weer spelen, en vroeg me al af waarom ik het niet kon spelen. Wat jammer. :3 Nee sorry, heb geen oude accounts verder.

Als ik m’n email intyp kennen ze het niet meer?
Ik denk dat ik 3 jaar geleden er nog op heb gezeten

Ik heb je gisteravond een note gestuurd, hoop dat je die hebt ontvangen :stuck_out_tongue:

oke klinkt dom maar wat is zo een account eigenlijk?