Heb jij nog All Stars kunnen bemachtigen?

Nee en ik hoef ze ook niet =)

ja ik hoorde het ook!
Ze moeten ook die allstars uit hun assortiment halen omdat ze nep waren, en als je het niet leuk vind dat ze nep zijn kan je ze gewoon nog terug brengen! ( maarja als niemand ziet dat ze nep zijn zou ik dat niet doen hoor haha, dan kan je dalijk nieuwe gaan kopen voor 60 euro ofzo )

Dit hoort bij Fashion en ik heb de titel veranderd voor de duidelijkheid!

wist ze dit ook al van tevoren? of pas toen het dus ook naar buiten gebracht werd (toen de v&d nog wel ontkende)
want als ze het al van tevoren wist zitten die kassamensjes daar echt zo bij elk paar allstars dat verkocht word: muahaha dombo!

All stars zijn stom.

Nee, ik hou niet van all stars.

De medewerkers weten dat altijd van te voren =O
Mijn moeder was bevriend met iemand die bij de bijenkorf werkte
en wat die allemaal wist te vertellen is nog een reden om geen spullen te kopen voor een belachelijke prijs x]

Ik draag ook allstars en heb al jaren steunzolen. Ik heb er geen probleem mee hoor ze passen goed.

same here!

wilde ze kopen maar niet meer in mijn maat
en ben eigenlijk wel blij achteraf blijken
ze nep te zijn!!

Echt? Hoe kan zo een grote winkelketen nou nepdingen verkopen onder de echte naam :’) Dat moet toch niet kunnen. x] Weet je het zeker?

http://www.telegraaf.nl/b…neppers_weg_.html?p=3,1

Hoe erg :open_mouth: :stuck_out_tongue:

nee gelukkig niet ik hoef geen neppe =/

Nee, ik had wel gevraagd of mn moeder ze mee wilde nemen. (ze ging gelijk de 1e dag, speciaal voor leden) en toen waren ze alleen nog maar in turqoise (schrijf je dat zo?)

wat dacht je van steunzolen in je allstars doen?

Ik werkte 2 jaar geleden bij V&D en wist toen al dat ze net waren.
Maar je kreeg een spreekverbod van V&D.
Vertelde je het een klant, en ze betrapte je dan moest je boete betalen :crazy_face:

Ja ik heb die van de V&D dus ook gehaald.
Vuile afzetters. Ik ben daar in ieder geval nooit meer te vinden.
(Verder zijn het prima schoenen. Maar het princiepe =___=")