Heb jij een ziekte/aandoening?

Hoi meiden,

Ik doe de opleiding Redactie en Mediaproductie en voor het vak Redactie moet ik een fullquote interview maken. Hiervoor moet ik een patiënt, mantelzorger of een andere ervaringsdeskundige op het gebied van zorg, gezondheid en welzijn interviewen.

Heb jij bijvoorbeeld suikerziekte of moet jij leven met ernstige gehoorproblemen? En wil je je verhaal kwijt? Dan zou je mij enorm kunnen helpen. Het kan geheel anoniem als je dat wilt.

Laat maar even weten en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Liefs!

-

Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit over gehoord! Kan je misschien in het kort vertellen wat het inhoudt?

hmsn type 1 een spierziekte. ik kan er wel wat over vertellen als je dat wil.

-

@evieefjuh: Ik heb je een note gestuurd!
@madel0on: Oh dat is heel naar, wat vervelend voor je! Ik had evieefjuh alleen al gelijk een note gestuurd, dus ik wacht nog even haar reactie af (:, maar anders zou ik jou verhaal heel graag willen horen!

helemaal goed, ik hoor het wel !

ik heb hypermobiliteitssyndroom, ik weet niet of je dat wat vindt?

Oh, wat leuk om te doen zeg! :grinning:

Ik denk niet dat ik zoiets heel speciaals heb dus (:

Ik heb een permanente lumbale discushernia. Ik mag pas op m’n 25e een operatie. Mij mag je ook altijd noten.

Ik heb psoriasis guttata. Als je het interessant vindt kun je me een note sturen :wink:

Ik heb psoriasis maar heb het nooit zo extreem gehad.

al geantwoord

maar je kan ook meerdere meiden laten vertellen, en dan de nuttigste/best te gebruiken gebruiken :stuck_out_tongue: anders voelt het zo of ik alle aandacht naar me toe trek

Reactieve hechtingsstoornis

Het ruimtelijk inzicht deel van mijn hersenen is zwaar onderontwikkeld… hierover kan ik je genoeg vertellen als je wilt!

Psychisch gezien heb ik een eetstoornis.

Ik heb een eetstoornis en een depressie waarvoor ik nu in opname zit.

Heee Seawave dat heb ik ook haha. Superirritant is dat.

Verder chronische cystenieren pkd type 1 (ernstigere variant) en nog niet vastgestelde reuma/fybromyalgie

Slik je er iets tegen? Want ik weet wel iets waar je om kan vragen bij de dokter, bij mij helpt het redelijk goed :slightly_smiling_face:

Marfan syndroom, en daarom ben ik dus ook hypermobiel.
(Bij Marfan is er iets mis met de bouw van fibrillines, waardoor je dus bv. extreem lang en mager kan zijn, en vaak extreem lange vingers hebt. Ik heb bv. een kippenborst (erg uitstekende ribben met een soort ‘gat’ tussen mijn borsten), en mijn hele lichaam is ook nog eens ‘buigzaam’. Alles kan uit de kom, en m’n gewrichtsbanden zijn heeeel zwak.)