Heb jij een nail/beauty blog!?

Heb ji een nail/nailart/beauty blog!?
En doe jij wel is iets met nailart of met nagels?
Dan heb ik iets heel leuks voor je!
Namelijk een aantal nailart producten zoals; glitterdust, flakes, fimoschijfjes en nog veel meer decoraties en ik heb ook een aantal verzorgingsproducten voor je nagels!
Leuk voor je bezoekers om bijv. te verloten.
Als je geinteresseerd ben, moet je me maar even noten.

verkoop?

Nee

Girlscene daalt zo zwaar door dit volk hierboven…
Als iedereen nou eens leert respectvol te reageren en niet zo de bitch uithangt.

"nee dat heb ik niet, maar volgens mij heb je het in het verkeerde rubriek geplaatst, het moet het verkoop rubriek zijn waar je dit soort dingen kan vragen! :slight_smile: "

FUckkkk , dat was moeilijk :grinning:

Vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven…
Je ‘hangt niet gelijk de bitch uit’ als je zegt waar dit hoort te staan, en ‘nee’ is gewoon een antwoord op haar vraag.
Ik zou niet begrijpen waarom dan gelijk ‘girlscene daalt’.
Het komt misschien wel kortaf over, maar ik denk niet dat iemand het gelijk lullig bedoelt.

Nee sorry ik heb geen interesse, dit moet eigenlijk bij ‘Verkoop’ + je moet foto’s plaatsen.

Waarom moet dit bij verkoop als ik verzorginsproducten weggeef?
Maar oke, wss ben ik een te goed mens daarvoor.
Ik doe t wel helemaal niet.
Ik probeer mensen hun blog leuk te maken door dingen weg te geven waar ik weinig mee doe en dan krijg ik zulke reacties…

Wat lief van je! Ik heb zelf wel een blog maar het is geen beauty/nail blog. UP!

Ik heb wel een blog, maar geen lezers hahaha!! Wel echt een super leuk idee van je!? Maar die producten wil je graag kwijt dan?

Ik heb wel een blog, met 135 followers maar eh meer dan de helft komt uit het buitenland… Mijn blog is purrrpolish.blogspot.com!

Ik schrijf wel af en toe iets over nagellak op mijn blog en ik heb ook wel eens wat ‘nail-art’ gepost. :slightly_smiling_face: