Heb jij een make-up tasje in je schooltas?

Nee, geen zin in om telkens op m’n make-up te gaan letten. Als het er af is, dan is het er maar af, jammer dan.

Neuh, gooi er meestal wel los een lipglossje, labello of lippenstift in, maar verder niet. Ik draag sowieso niet veel make-up.

make-up vaak wel, en éen keer in de week heb ik doorzichtige nagellak, haarlak, panty’s etc mee.
In verband dat ik een stewardessopleiding doe en dan in pak moet, en daar word streng naar gekeken.
lees; geen ladders in je panty, haar moet netjes zitten, geen losse plukken, make-up moet netjes zijn, geen lippestift/lipgloss, geen donkere ogen, mag niet make-uploos zijn.

ja, oogpotlood, mascara en lipgloss. Voor als het niet goed zit of na gym het even terug bij te doen.

Ja x) Maar van wat er in zit gebruik ik opschool alleen m’n oogpotlood en lipgloss/lippenbalsem. Ik kan er alleen niet tegen als het los in mijn tas zit, want dan vind ik het nooit meer terug. òf gaat het open en zit alles onder de vette lippenbalsem.

ja; mascara, lipgloss, lippenbalsem, handcrème en 'n mini-foundation (haha xd)
ik gebruik t alleen nooit, het is gewoon voor het geval dat. :stuck_out_tongue:

uhm…
kep soms lipgloss bij me ;p maar gebruik het (bijna) niet
's ochtends doe ik een beetje mascara, en daar blijft het dan bij xD

jap. vaseline en mascara. meer gebruik ik ook niet.

Nee alleen Labello maar dat zit niet in een make-up tasje.

nee, mn tas is al zwaar genoeg…
en ik gebruik meestal alleen mascara en eyeliner (soms foundation) dus dat is ook niet echt de moeite waard.

haha bij mij inde klas zijn er echt van die meisjes met allemaal gevulde tasjes en ELKE les gaan ze zitten opmaken.
Damn 1 keer in de ochtend is genoeg

Nee, eigenlijk niet, wel lipgloss en lippenbalsem maar voorderest niet eigenlijk. ik erger me altijd aan die mensen die ongeveer hun hele make-updoos mee hebben…

nee vind het irritant om me op te maken in de klas , al die gozers gaan dan zo staren als je met je eyeliner ofzo bezig zijn xD net aapjes helemaal verbaasd

jaa, foundation, lippenstift, lipgloss, eyeliner, mascara, wimperkruller, blush & me borstel.
niet dat ik het de hele tijd op zit te doen ofzo :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, ik ben geen barbie die niet zonder haar make-up koffertje kan, kom op zeg.

haha, ja een x was de klas bij mij helemaal stil ik zat me vet geconcentreerd op te maken kijkt iedereen na mij.

niet echt, alleen lipbalsem, mascara, en poeder. maar dat is ook niet altijd.

Alleen oogpotlood in m’n etui, verder niks.