Heb jij een make-up tasje in je schooltas?

Titel zegt het al.

Ja? : wat zit er in.

nee, want ik draag geen make-up. dus vat het op als een up

Nee, want ik doe mijn make-up gewoon thuis op. En ik vind het nergens voor nodig om je hele gezicht te verpesten.
Tenzij je natuurlijk geen hele mooie huid hebt, maar dan nog vind ik niet dat je je gezicht onder de foundation of zoiets moet doen. En de make-up maakt het waarschijnlijk alleen maar erger…

Nee, wel een lippenbalsem, maar verder niet.

nope

Ja: mascara, oogpotlood, poeder/blush. En van die afhaal doekjes voor het geval het heeft geregend. Gebruik het niet vaak maar just in case het echt niet meer goed zit. :slight_smile:

nee ik vind het niet nodig om heel de dag van alles op te smeren. 1 keer in de ochtend is goed.

Mag ik vragen waarom je denkt dat als je een make up tasje meeneemt je je hele gezicht verpest met make up? :blush: Of begrijp ik je verkeerd?

Want ik neem dus wel het een en ander mee, en ik gebruik alleen mascara, soms lijntje oogpotlood en wat poeder tegen het glimmen dus ik zit echt niet onder de foundation ofzo… :-o

ja, maar niet veel.
lipgloss, concealer en mascara.

Nee want ik neem geen make-up mee naar school.

Nee, maar ik vind 1 laag make-up meer dan genoeg. Niets tegen jou hoor, of als je een hele glimmende huid hebt, maar meestal vind ik het zonde.

Alleen lipclose / labello in me etui, dus nee.

Ik gebruik het ook zelden hoor, alleen rij ik scooter dus het wil nog wel is eraf gaan vooral met regen! Alleen ik ga echt niet elke pauze of tussen de les mn make up bij werken hoor, hahaha! Ik doe het echt alleen als het door het weer eraf/scheef is gegaan. :slightly_smiling_face: Just in case dus!

Hmm nee, heb in een zijvakje van me tas gewoon een mascara en eyeliner zitten voor het geval dat :}

Ja ik neem er eentje mee voor op te frissen tussendoor, maar ik doe wel niet te veel op… gewoon poeder,eye-liner, mascara, een lichte oogschaduw en lipgloss… en een kam enzo maar dat is niet echt make-up:P

Hihi, jij praat teveel in de les zeker? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee alleen poeder en vaseline