heb jij altijd make up bij je vriend

als je bij je vriend bent heb je dan altijd make up op
*als je dat draagt teminste *
of wil je ook wel hem laten zien hoe je natuurlijk er uit ziet hihi
ik was altijd heel erg bang dat hij me dan lelijk zou vinden en me niet meer zou willen
maarja ik nu heel vaak gwn geen zin en dan ga ik zonder make up naar hem toe en hij zegt dat hij me altijd mooi vind dus :slightly_smiling_face:
maar wat vinden jullie met make up of zonder naar je boy?

eh heb geen boy, maar genoeg jongens die ik wel leuk vind of gewoon vrienden hebben mij wel zonder makeup gezien. hun dragen toch ook geen makeup? als ze me naturel te lelijk vinden mogen ze opdonderen toch? haha.

Tot nu toe wel ja, maar ik draag meestal alleen maar mascara, dus een enorm verschil is het niet. Kan het me eigenlijk niet heel veel schelen als hij me zonder make-up ziet, al vind ik mezelf er met make-up leuker uitzien xD

heb geen vriendje maar, wat is het voor vriendje als jij niet zonder make-up bij je vriendje durft / hij je niet mooi vindt zonder make-up?

Ik draag af en toe mascara, maar meestal dat ook nog niet eens. Ze moeten me maar nemen hoe ik ben, ik ga me niet achter een of ander dik masker van foundation verstoppen.

Toen ik een vriendje had, altijd! Ik heb zowieso altijd make-up op…
Maar 's nachts enzo zag hij me toch wel zonder, ik was ook wel bang dat hij het niet mooi zou vinden fzo
Maar hij vond me zonder make-up ook mooi =)

Jawel.
Maar op een of andere manier gaat het er altijd af, hmpf.

Nee,
en niet omdat ik vind dat ie me natuurlijk moet zien of zo. Ik ben gewoon te lui in’t weekend.

Heb ik ook xD
Of nja het loopt uit…
:’)

Nee! Als je wakker wordt heb je toch ook geen make-up op, en verder draag ik nooit heel veel make-up, meestal mascara en een beetje foundation :slight_smile:
Ik voel me helemaal op m’n gemak bij hem, dus make-uploos zijn als we samen zijn is geen probleem.
Hij zegt altijd dat ie me zo mooi vind zonder make-up, dat is wel schattig :slight_smile:

nee… ik heb op zondag sowiso haast nooit make-up op…
en alsdie op me af zou knappen omdat ik make-uploos ben is dat wel heel slecht vind je niet?

Als ik gewoon doordeweeks met hem afspreek (hij zit ook bij me op school) heb ik gewoon alleen mascara op, like always. Maar vaak in het weekend heb ik geen zin om make-up etc. op te doen, dus heel vaak loop ik gewoon zonder iets op rond (ook bij hem!) en ik vind dat hij me maar moet accepteren zoals ik ben, au naturel haha! en gelukkig doet hij dat ook (:

Ik was ook bang dat hij me lelijk zou vinden, maar als het goed is houdt hij toch van je om wie je bent. De eerste keer dat hij me zonder make-up heeft gezien was toen ik ziek was. En nu we langer hebben, boeit het me allemaal niet meer zo, of mijn makeup goed zit of niet, wat voor kleren ik aan heb. Als ik maar mezelf kan zijn (:

i really dont care, ik heb al 4,5 jaar dus t zit wle goed<3

Als ik gewoon nog make-up op heb werk ik eventjes bij als ik naar hem ga, als ik 's avonds naar hem ga en ik heb ervoor gedoucht ga ik geen make-up meer op doen, of ik moet echt een dag hebben dat ik onder de vlekken en puistjes zit ofzo maar anders niet.

Haha ja dat heb ik ook wel

Ja, want dat heb ik altijd. Als ik daar blijf slapen of hij bij mij haal ik het er gewoon af… Maakt hem nik suit.
Ik denk wel dat er iets mis is als je vriend je alleen mooi vind als je geplamuurd bent:’)

Het eerste jaar dat ik met hem had droeg ik nog niet eens make up dus ik kan me er echt geen zorgen over maken haha.

Ik draag make-up bij hem maar ook gerust geen.
Hij houdt ook heus wel van je met een minder charmant gezicht.
En als ik gedouched heb zit mn mascara ook op mn wangen en daar kijkt ie ook niet naar.