Heb je zelf weleens een 'trend' op je eigen school gestart?

Mijn vriendin en ik hadden allebei zwarte glitter ballerina’s gekocht, eigenlijk speciaal voor de kerst. Maar we vonden ze eigenlijk wel mooi en vonden het zonde om ze maar 1 keertje te dragen. Daarom besloten wij ze doordeweeks ook aan te trekken, van de jongens kregen we eerst kritiek maar de meiden vonden het eigenlijk ook wel leuk, tot onze grote verbazing liep na een week de halve school met die glitter ballerina’s. En de jongens klagen niet meer, m’n vriendin en ik zijn nu iets anders gaan dragen want nu wordt het saai.

Heb jij weleens een trend gestart op je eigen school (terwijl het eigenlijk niet echt de bedoeling was)?

Nee, ik heb nog nooit echt een trend gezet. Maar ik droeg wel als een van de eerste een skinny jeans. Maar ik had nou niet het gevoel dat iedereen het overnam. Er lag gewoon weinig anders in de winkels!

Ik had eens kraaltjes mee naar school om armbandjes te maken(van die leuke kinderkraaltjes)
En iedereen in het vriendengroepje waar ik in zat wilde armbandjes maken en ook weer vrienden daarvan.

Het was niet grootschalig, maar je zou kunnen zeggen dat het toen ook wel even “in” was.

Ik was de eerste op school die een legging droeg. Ik heb natuurlijk niet die trend gezet hoor. Maar ik was wel de eerste. En iedereen keek mij heel raar aan. En een paar maanden later droeg iedereen er een :stuck_out_tongue:

Nee, maar ik vind t een beetje raar om te denken dat je de glitterballerina trend gezet hebt? Over het algemeen worden er maar zeer weinig trends gezet door individuelen. Trends worden gewoon door winkelketens overgenomen uit de bladen, en als dat vervolgens allemaal in de winkel ligt, ja dan loopt opeens iedereen ermee.
Glitterflats zijn gewoon goedkoop bij de van haren, en dat waren ze een half jaar geleden ook al.

Uhhh… noujaa, niet echt!
Maar ik was samen met mn vriendin wel de eerste die met tailleriemen liepen…
& nu zie je echt bijná elk meisje ermee!

Mee eens…

Ik was de eerste & enige die met een spencer liep (lagen toen nog niet in de winkels, had m in duitsland gekocht) en iedereen keek me raar aan… anderhalve maand later liep iedereen ermee! Hetzelfde geld voor de brede tailleriem;)

Nou ik liep pas in een hogebroek.
Toen keken ze me allemaal raar aan.
En had sjaaltje om toen opeens zei een vriendin van me ja ik heb ook nog een hogebroek maar wil hem niet als 1nigste aan.
En nu zie ik wel meedere mensen ermee lopen.
Ik heb het niet zelf bedacht ofzo had gewoon zo een broek gekocht omdat ik wist dat het mode werd hah(A).

bij mij op school was ik de 1e met een skinny jeand en iedereen zei ihhll wat een lelijke wortelbroek nu dragen ze het allemaal zelf… zo ging het ook met uggs, schots geruite mini rokjes en van die mugluks…maarja ik kan er mee leven

Ik haat het echt als je zo iets ’ trendy ’ aan hebt dat niemand nog heeft op je school & je dan vies aankijken & een paar weken er zelf meelopen.
Ik kan daar echt niet tegen he!
Ik & een vriendin waren ongeveer eerst met de glitterschoentjes.
ik had ook eens een bermuda die net niet over m’n knie kwam aan & roddelen dat ze deden !
achja,mss komt het gewoon omdat’k er zoveel mee bezig ben…

Ik was zo’n beetje de eerste op school die haarbandjes ging dragen, en al na 3 dagen begon het aantal meisjes dat een haarbandje droeg elke dag te verdubbelen! Maar het was natuurlijk sowieso erg in, maar goed, ik was in dit geval wel de eerste. Ook op het kerstgala vorig jaar had ik een tiara op, wat soms rare blikken opleverde, en plots dit jaar droegen zo’n 8 meisjes een tiara… juist.

Ik ben nogal sportief, dus ik had een jogginpak gekocht (grijze)
en achterop mijn naam geplakt (van die letters). Iedereen vond het apart en leuk. en vroeg een meisje aan me waar ik het had laten maken. na 1 week zie ik iedereen er mee lopen, met een jogginpak natuurlijk. daarna voelde ik me niet zo echt orgineel meer en droeg het niet meer. Ik was wel het eerste van de school.

Nou, niet echt een fashion trend, maar wel een tammegotchi trend =P
ik had d’r weer eens 1tje gekocht, week later hadden alle meiden er een…

(was op basisschool hoor =P )

ik heb nog niet zolang een gouden jas uit bershka gekocht. niemand had er zo eentj nu lopen echt veel meisjes van mijn school ermee. ik vind niet dat ik die trend heb gezet maar ik was wel de eerste :slightly_smiling_face:

Euhm lintjes! Ja ik droeg een tijd geleden (nu nog steeds wel hoor) lintjes om mijn nek, m’n middel, mn arm enzo :wink: En toen opeens heeel veel lintjes :expressionless:

Op de basisschool:
een vriendin en ik hadden een sjaaltje om gedaan als een soort half hoofddoekje, de eerste dag zaten ze ons uit te lachen en die doekjes eraf te trekken en de dag erna liepen ze er zelf mee…

ehmm, even denken… 'khad vorige week een broek gekocht… komt er een meisje aanlopen van; Hé! wat heb jij een leuke broek. Ikzo ; dankje! Was vandeweek ff wezen shoppen . Dat meisje; Ooohh waar heb je die broek gekocht…? Dus ik zo nja weet niet meer waar. *kwou niet dat zei m ook ging kopen* nja een paar dagen later kom ik haar tegen in dezelfde broek. Oké, dat was niet zo hele leuk -,-

Ik heb nooti echt een trend gezet. Maar ik blijf altijd liever op de achtergrond. Ziezo is mijn school kwa mode echt niks aan :stuck_out_tongue:

Ehmm…
Ik begon in eindseptember (de koude dagen) met een trui boven de knieën, bij mijn bovenbenen+legging/maillot+tailleriem
Alleen toen zag je ook wel mensen roddelen:S

enne in oktober zag je wel veel mensen ermee lopen… Zelfs die mensen die over me gingen ‘‘roddelen’’
Ik weet niet of het door mij kwam :stuck_out_tongue: