Heb je wel eens iemand betrapt?

Tja je hebt een paar topics over of je betrapt bent. Maar heb me zelf wel eens iemand betrapt?
Laat ik maar beginnen: Er was een jongen die mijn vriendin leuk vond, maar zij bleef ontkennen dat ze hem maar niks vond. Een keer wilde ik even langsgaan en aangezien ik via de achterdeur mag komen kwam ik binnen en liep ik naar boven. Zag ik daar mijn vriendin en die jongen flink bezig op bed. Ze zagen me niet en ik ben gewoon maar weggegaan om het gênante moment te voorkomen. Uiteindelijk heeft ze het zelf verteld en vertelde ik het verhaal aan haar. Ze was helemaal geschrokken. Niet omdat ze betrapt was (oke wel een beetje), maar vooral omdat het bijvoorbeeld net zo goed haar ouders hadden kunnen zijn en ze niks had gemerkt! (Haar ouders zijn strens gelovig)

En jullie verhaal? Haha. Sorry als hier al een topic over is. Ik heb er geen over gezien.

Ik heb wel eens gehad dat ik bij een vriendin sliep en zij een jongen mee naar huis had genomen en ik s’ochtends echt wakker werd door hun geluiden die ze maakten tijdens de seks - ik sliep dus echt bij hun op de kamer - … ik bleef onder het deken liggen, toen zij klaar waren heb ik haar een whatsappje gestuurd; was het lekker?

ik durf daar echt nooit weer te slapen.

Betrapt (als in: gezien), nee. Ik sliep vannacht wel bij m’n vriend en midden in de nacht kwam een huisgenoot + zijn vriendin thuis en die hadden het wel heeeel gezellig. God wat kan dat meisje een geluid maken :") Wij gingen helemaal stuk btw maar opzich wilde ik wel slapen na een tijdje haha.

m’n broer en zn vriendin wel is gehoord & dat ik binnenkwam dat ze onder de dekens lagen maar gelukkig heb ik t nog nooit gezien

Gelukkig nog nooit nee! Wel eens een auto op een parkeerplaats zien staan die aardig beslagen was en wiebelde, haha

Ooit mn zus toen ik 7 was ofzo, was toen diep in shock en voelde me ongemakkelijk!

Ik heb in een hotel gewerkt achter de receptie, en dan moest je weleens naar een kamer toe lopen om iets te checken of te brengen ofzo. Dus als je dan aanklopte wachtte je even, maar als je na nog een keer kloppen nog steeds niets hoort ga je gewoon naar binnen want dan zijn gasten meestal niet aanwezig op dat moment. Nou daar heb ik weleens dingen gezien, haha. Een keer deed ik de deur dus open en zei dat meisje ‘OH MY GOD’ en die jongen sprong op van schrik, dus die heb ik daar in volle glorie zien staan :stuck_out_tongue: Ik bood m’n excuses toen maar aan en zei dat ik later wel terug zou komen want ik vond het echt awkward, haha. Maarja ze hadden ook gewoon een do not disturb kaartje aan de deur kunnen hangen en dan zou ik niet naar binnen zijn gegaan. :stuck_out_tongue:

haha leuk topic! ik heb gelukkig nog nooit iemand betrapt :slightly_smiling_face:

mijn ex schoonouders :dry: nee dat is niet leuk

Ik weet dit zelf niet meer hoor, maar mijn ouders vinden het nogal leuk dit te vertellen… Ik heb mijn ouders vroeger betrapt. Ik was nog heel klein en alles en wist ook nog niet wat seks was enzo. We waren op vakantie en ik lag naast ze in de tent. Ik sliep maar werd wakker en zag mijn vader op mijn moeder zitten. Met mijn onschuldige koppie vroeg ik: “oooh papa, ben je aan het varen?”

:’)

Gelukkig niet en hoop dat het ook nooit gebeurd.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

en Nee, nooit iemand betrapt. Thank god…

Hahaha hier moest ik hardop om lachen :stuck_out_tongue: Aww zo onschuldig haha

Ik had dat mijn vriendin dan echt kwalijk genomen…

Ik ook

Helaas ja en het was echt supper awkward.
Ik mijn vriend en twee vrienden van ons (jonge en meisie) kwamen langs om te chillen. We hadden de tijd niet in de gaten en voor we het wisten was het al erg laat. Die ene vriend woonde ver weg dus hij kon zijn laatste trein niet pakken dus boden we een slaap plek aan. Onze vriendin was zowieso van plan te blijven slapen.
Ik had toen een extra twee persoons matras in mijn kamer klaar gelegt.
Nouja we gingen dus later slapen en ik en mijn vriend vielen al snel in slaap in het bed naast de matras. Dan ergens midden in de nacht werden we wakker van raare geluiden. Ik durfde niets te zeggen of te kijken aangezien het erg vreemde geluiden waren. Op geven moment horden we gekreun en meer. Ik was erg geschrokken en wou dat ik het liever niet had gehoord. Ze waren echt een uur bezig ofzo maar het voelde als euuwen voorbij gingen. Op dat moment wenste ik niets meer dan te kunnen slapen en geen oren te hebben.
Ik durfde ze de volgende ochtend erover niet aan te spreken en gelukkig waren hun ook al gauw op weg naar huis. Later zat ik en mijn vriend in een mega deuk van het lachen xD

Mijn broer had eens een meisje meegenomen naar bed en de ochtend erna liet hij mij echt stiekem dat meisje zien, (toen ze sliep), om te bewijzen dat het echt zo was xD
En als hij ‘‘bezig’’ is, hoor je beneden altijd het plafond kraken. :’)

Haha dan zou ik ook gaan lachen :stuck_out_tongue:

Uhm ja, mn ouders toen ik 12 was ofzo, super ongemakkelijk…
En ik hoor mijn huisgenootje en haar vriend regelmatig :hammer:

Oh ja, de buren heb ik ook een keer gehoord. Ik schrok me dood, want het was zo luid!
Ik lag gewoon op bed, maar ik had mn raam open en blijkbaar hadden zij het raam ook open :’)