Heb je een product en weet je de prijs niet? Kom dan hier!

Hoi!
Ik kwam op het idee om een topic te maken daar kan je dan allemaal vragen stellen bijvoorbeeld je heb een leuke nagellak gezien en je weet de prijs niet dan kan je het hier neer zetten en dan kunnen andere mensen beantwoorden welke prijs het is! Maar zelf heb ik ook wat vraagjes Alle produchten die ik noem zijn van essence! Zou iemand weten hoe duur het is?
Hier komen ze:
Essence ultra strong + nail repair
Essence nail tip painter
France manicure set ( dat zit in een zakje met een tip painter en een doorzichtige nagellak)
France manicure tip quides.

Sorry als hier al een topic over is. Zouden jullie dan de link willen sturen? Iniedergeval bedankt voor het lezen!

Groetjes Taraaaaa(L)

Ik zou het niet weten, maar Essence is meestal tussen de 1 en de 5 euro :relieved:

daarvoor heb je google schat.

De meeste lakken zijn 1.59

@ Taravo : Ik weet niet of het bij jullie kruidvat ook was, maar bij onze kruidvat hing een briefje dat klanten werden gevraagd de Essence ultra strong + nail repair niet meer te gebruiken omdat deze schade zou brengen aan je nagels, ik weet niet hoe duur die is maar ik vond toch dat je het moest weten:)

En ik heb die french manicure in een zakje,volgensmij was die 3 euro nog iets en hij is heeeel fijn!

Het gaat hier niet om al die nagellakjes he
"t ging om een bepaalde barcode die erop stond. Waarschijnlijk allemaal op dezelfde dag gemaakt en toen is er wat fout gegaan.

Heb het zelf ook gelezen

Super bedankt allemaal ook bedankt voor de laatste reactie!
Oke ik weet dan genoeg maar dan nog een ding jullie mogen allemaal hier ook zelf dingen posten en vragen over de prijzen!

Hoeveel kost de Fluidline vn MAC?
xx

Dit topic word al een half jaar niet gebruikt, maar toch ga ik het proberen.

Weet iemand hoe duur Mac eye shadow is?

14,75 zijn de oogschaduws van Mac!

xxx

Handiggg topic! =D

Mijn vraagje: hoe duur zijn de define-a-lash mascara’s van maybeline bij Kruidvat?
En bij de Etos?

xx!

@ joliienex3; ik heb hem bij de kruidvat gezien voor 13 euro!

hoeveel is de longlasting eye pencil van essence?
ik heb van een vriendin gehoord dat die goed is, dus daarom!

x

k denk 1,99 maar weet t niet zeker… :stuck_out_tongue:

dankje! :slightly_smiling_face: (waarom vraag ik dit eigenlijk, essence is nooit duur :stuck_out_tongue:)

leuk topic trouwens! (haha moest ik even zeggen!)

Heeft iemand voor mij toevallig een barcode (streepjescode) van O.B. Tampons??