Lieve meiden,
Bereid jullie voor op een lang verhaal…
Het is sinds 2 maanden uit met m’n ex. Ik vond dit heel erg jammer. Nu 2 maanden later ga ik een soort van met M. Hij is heel lief voor me en zou echt het perfecte vriendje zijn. Maar ik ben nogsteeds niet over mn ex heen, en zal altijd nog een zwak voor hem houden. Nu heb ik vanochtend gehoord dat m’n ex met een meisje uit m’n klas heeft gezoend, terwijl ik haar een week hiervoor nog heb verteld dat ik nogsteeds niet echt over m’n ex heen ben. Ik ben nu echt boos op haar, want ik dacht dat we vriendinnen waren. Ik loop nu al de hele ochtend te huilen, en iedereen zegt dat ik m’n ex moet vergeten en vraagt waarom ik het zo erg vind als ik zelf met M. ga. En ik snap t ook niet, want m is echt lief, maar toch gaat m’n ex niet uit m’n hoofd. Nu heb ik ruzie met dat meisje en met m’n ex omdat hij vind dat ik teveel zeur.
Ik vraag me nu gewoon af of jullie vinden dat ik het recht heb om boos te zijn op die vriendin van me. Misschien heeft het er ook mee te maken dat ik boos op d’r ben omdat ze met d’r sletterige gedrag de relatie van m’n beste vriendin en haar vriendje kapot heeft gemaakt.
Ondertussen heb ik ook nog ruzie met een vriendin D omdat zij tegen me gelogen heeft toen ik vroeg of m’n ex met haar had gezoend. Ze neemt t zelfs voor dat meisje op. Ik snap ook wel dat ze dat doet omdat dat meisje ook een vriendin van haar is, maar ik ben alsnog boos op d’r. Waarschijnlijk stond zij er gewoon naast terwijl ze wist hoeveel pijn t me doet…
Ik hoop dat jullie t nog snappen, en mij misschien begrijpen.
Ik vraag me gewoon af of jullie vinden dat ik t recht heb om boos te zijn, want m’n beste vriendin vind van wel, maar dat komt ook omdat ze dat meisje niet mag aangezien haar relatie is kapotgegaan door haar. Anderen zeggen weer dat ik over m’n ex heen moet komen maar t lukt gewoon niet… En ondertussen ga ik ook nog met m. M weet trouwens dat ik nog met m’n ex zit enzo, maar hij wilt op me wachten totdat ik over m’n ex heen ben.
Dankjewel voor het lezen xx