Heb ik nou alles verpest?

Hey meiden!

Ik zit eigenlijk met een probleem en vroeg mij af of jullie mij misschien kunnen helpen met wat ik het best zou kunnen doen. Om het niet een langdraadig verhaal te maken heb ik het kort even samengevat:

• leuke jongen van paar straten verder appte mij en we hadden leuke gesprekken
  • het kwam heel erg over alsof hij wel intresse voor mij had, hij noemde me heel vaak knap en leuk. En wilde ook graag afspreken
  • ik nam dit nooit heel serieus en gaf ook nooit echt de juiste signale terug en begon nooit een gesprek…
  • na een paar weken appte hij me niet meer omdat het zomervakantie was en ik liet het er maar bij…
  • toen ik terug kwam vakantie, merkte ik dat hij bij mijn werk werkte #shock
  • k heb nu pas 1 keer samen met hem gewerkt en het was echt heel gezellig, veel geflirt ook en pas op dat moment besefte ik dat ik hem echt leuk begon te vinden :flushed:
  • na die keer appte hij mij oook niet ofzo dus appte ik hem 2 dagen geleden.
  • ik begon het gesprek dus en het liep gewoob dood. Hij deed droog en mijn laatste vraag negeerde hij compleet en hij is gewoon online
    geweest …
  • heb ik nou alles verpest? Want ik vond hem in het begin echt niet leuk en geloofde het ook niet erg toen hij me knap/leuk noemde maar dat komt omdat ik extreem onzeker ben.

Wat moet ik nu? Nog harder m’n best doen? Is toch best raar als ik nog een gesprek ga beginnen en hij waarschijnlijk toch slecht/niet antwoord… Kan ik dit ooit nog goedmaken😞 want ik vind hem echt leuk

Vraag of hij het echt meende

Ja je kunt hem het verkeerd signaal hebben gegeven waardoor hij nu denkt dat je niet geinteresseert bent, maar probeer gewoon interesse in hem te tonen. Als hij je leuk vind zal hij zeker ook moeite gaan doen voor je. Maarja als je het zeker wilt weten moet je hem gewoon mee uitvragen :wink:

begin een echt gesprek ? hij woont toch bij je in de buurt ?
als je met iemand via app praat kun je denken dat je die persoon kent, maar dat is altijd nog maar de vraag. Op whatsapp zeggen mensen vaker dingen die je in reallife nooit zouden zeggen …

ik ben echt van mening dat whatsapp slecht is voor relaties, en je veel beter gewoon persoonlijk iets kan opbouwen

Misschien heeft die jongen wel de indruk dat je niet geinteresseerd bent.

Je negeert hem eerst, logisch dat hij daarna geen zin meer heeft om met jou te praten want hij denkt dat je toch geen interesse hebt. Ik zou vooral op het werk dan praten en niet via whapp als dat zo moeilijk gaat elke keer.