heb ik kanker?

Hey, ik heb vandaag een heel raar bultje ontdekt op m’n bovenbeen. Het is een klein, rood bultje en hij doet een heel klein beetje pijn als ik hem aan raak. Ik weet niet wat het is, maar ik ben nu dus heel bang dat ik huidkanker heb ofzo. Weten jullie het misschien?

Ik acht die kans heel heel heel heel heel klein en vrijwel niet aanwezig. Maar ik snap de angst bij elk klein dingetje, maar probeer realistisch te blijven.

Waarschijnlijk gewoon een kleine ontsteking / puistje. Als het na een week of twee niet weg is kan je altijd nog naar de huisarts. Overleg anders met je ouders die kunnen het zien.

Ja, kijk het gewoon even aan.

haha dankjulliewel, ik had gister iets gelezen over huidkanker en nu zag ik dat dus ik helemaal gestresst haha. Ik denk inderdaad ook dat het niks is, maar dankjewel johnlennontho en Juno

Grote kans dat het gewoon een onderhuidse pukkel is of een ontsteking van een haarzakje (komt door scheren).

Je gaat toch niet serieus op een forum vragen of je kanker hebt? Afgezien van het feit dat het inderdaad heel onschuldig klinkt. Als je denkt dat je mogelijk kanker hebt, ga dan zsm naar de dokter.

Ik heb ook een rood bultje op mijn bovenbeen (achter) en ik ben ook voor de zekerheid naar de dokter gegaan. Liever 1x teveel naar de dokter dan 1x te weinig. Dat van mij is gewoon een moedervlek (er zijn heel veel verschillende soorten). Maar je kunt zoiets inderdaad niet vragen op een forum aangezien wij geen doktoren zijn. Kijk het even aan en anders kun je donderdag/vrijdag altijd even naar de dokter als ze plek hebben.

Kijk het even aan en laat het anders aan je ouders zien. Maar waars. onschuldig.